Sunday, May 27, 2012

vitagen anggur minuman susu kultur yang comel..=)

salam peeps!hye2..hee..lama dah kot tak minum air vitagen nie!hehe..c diyana yang suka btol minum air vitagen nie..hee..tapi die suka minum vitagen orange la..ifa lak suka minum vitagen anggur nie!hee..

nie kteorang beli masa pagi2 otw pergi opis la nie..hee..saja je nak bagi terang mata!haha..lagipun lama dah tak minum kan..=)


snap picture kat dashboard keta nie!haha..lepak dalam keta..sebab sampai opis awal gle..belum lagi kul800pagi nie..=)


nasib baik la kalori die tak banyak sangat..hihi..59kalori ja nie..hehe..so,ok la..hee..korang selalu minum vitagen tak??hii

8 comments:

pena rozie said...

suka3... anggur jgk

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Qis pun suka Vitagen ni tapi dia just suka yg perisa oren jer...

Wanieys said...

qalief suka sgt vitagen..kalu g mall mau 2,3 pack dia angkat hihi

Onitsuka_hana said...

suka vitagen. sebab masam2.hehe

Nida Mohd said...

memang sedap vitagen anggur ni..akak selalu jugak minum anak-anak punya..beli untuk anak-anak, maknya tumpang minum sebotol dua..hihihi..

suzie rahman said...

suke anggur juga. salu paw ank buah je. :p

Fifi said...

fifi kalau minum vitagen mesti lebih dari sebotol.. banyak tak kalori kalau darab 3 ke 4.. hihi..

tiefazatie said...

pena rozie: sama la kte sis..hee

lily: owh..sama macam diyana nie..hihi

wanieys: wah..dasat2..hee

hana: tau xpe..hee

nida: hehe..itu bese la sis..hihi

suzie: hehe..untung ah..

fifi: haha..xde la byk mana..rilek..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...