Thursday, May 3, 2012

gam gajah papermate dijumpai di times,citta mall!

salam peeps!hye2..erm..semalam lepas je makan kat chili's,citta mall..kak ai ajak pergi times jap..sebab kak ai nak beli buku untuk adam..ifa plak baru teringat kena cari gam gajah nie..untuk tampal tapak kasut yang ditampal dah tapi tercabut  plak nie..hehe..

sekali kan..ifa terjumpa gam gajah brand papermate!harga rm1.90 sahaja..hebat..tak sangka plak ada nie..haha..nampak sangat la lama dah tak membeli stationery nie kan..hehe..jakun kejap..terus la ifa amik n beli!hehe..



comel je kan..=)
korang dah pernah jumpa ke?
mesti ifa yang lambat nie..haha

7 comments:

Chuu Muqhlis said...

lol!

tiefazatie said...

chuu: hehe..=p

Izzati Tatie said...

blm pnh dgr la :) bru 1st time ni.kuat ke gam nya?

Fifi said...

tak tau.. hihi. da lame sangat2 tak beli stationery..

cik ika said...

hehe..bli2

MamaEma said...

ini pun br tahu..

tiefazatie said...

izzatie: tau xpe..hehe..xtry lagi..ok kot..hehe

fifi: hehe..ifa pun..nie baru beli!haha

cik ika: iya2..hehe

mama ema: sama la kte sis..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...