Friday, May 25, 2012

restoran subang ria: wan tan mee juga menjadi pilihan hati..=)

salam peeps!hye2..semalam lunch kteorang makan kat restoran subang ria,kelana jaya lagi!belakang FAM je pun restoran nie..hee..erm..ifa macam biasa la..pening2 nak makan apa..hee..last2 ifa makan je la wan tan mee nie lagi!hehe..ye la..paling kurang kalori kot..409kalori je..hee..sengal2..takde la..ifa tak tahu nak makan apa la..hee..takpe la..next time try makan chapati or yong tau foo die la..hee..haritue dah try mee goreng mamak die kan..=)


sangat best!tak bosan makan nie..hee..
harga rm5.00 sahaja!


ifa hentam campur je cili jeruk tue semua dalam wan tan mee nie..gaul2 biar sebati..baru la sedap makan..ada pedas2 sikit..=)..hee..ifa kalu makan wan tan mee nie..diam je makan nie..haha..c diyana la selalu tegur..ifa dapat dah makanan favourite die..diam2 je makan nie..tak bercakap2..haha..=p

5 comments:

SyUhAdA said...

xpenah lg mkn wan tan mee..len kali bleh try la..nmpak mcm sedap plak..

pena rozie said...

bestnye... tengok pun dah selera

diana said...

akak cukup takut nak makan apa2 yang kaler kicap ni..lagi satu yang merah2 dengan cili dan sos..memang tak makan la jawab nye..hahahah

Siti K------- said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nampk sedap sgt222222laa...huhu...tetibe ase nk mkn mee...huhuhu

tiefazatie said...

syu: try la..best2..hee

pena rozie: tau xpe sis..hee

diana: laa..ye ke sis?ifa suka sgt tue..hihi..xpe lain org lain minat..hehe

siti k: nt cari pastu mkn eh..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...