Tuesday, May 29, 2012

nasi kukus kelantan subang perdana..=)

salam peeps!hye2..hee..lama dah kot tak makan nasi kukus kelantan kat subang perdana nie..alih2 je semalam c diyana ajak lunch kat sini..ok je la..layan je nie..hee..lagipun harga pun ok nie..ifa amik nasi kukus lauk ayam ngan ais kosong..total harga rm4.70 sahaja..ok la tue kan..=)


bese la..amik kuah gulai lebih sikit nie..baru la sedap nak makan nasi bila kuah banyak..pastu amik gak cili banyak2 nie..baru uummpphh!


saja je nak zoom lagi!hee..kepedasan ifa masa makan nie..haha..cili terlebih letak kot..selalu ok je nie..kali nie merah2 muka ifa ngan bibir sekali nie..maklum la menahan perasaan pedas nie..haha..tapi sedap je nie..korang pernah makan??

p/s: isk..lepas nie tak mo amik nasi dah boleh tak?nak amik lauk je??kena diet dah nie..gumuk sudah saya nie..huu..T_T



7 comments:

Wanieys said...

nasi kukus sedap kan...
akak suka gak mkn nasi kukus tambah2 nasi lemak kukus hehehe

Naqies said...

sedapnye, terliur akak tengok, lapar terus huhuhu..Tie sihat?

Norzie hany said...

Belum pernah makan nasi kukus kelantan ni,nampak mcm sedap...Subang Perdana,jauh pulak nak pergi makan kat sini.

syiela said...

banyaknya cili.. saya kalau letak cili banyak camtu nampaknya kat situ jela nasinya..

harga dia ok lah kan rasa tak mahal sangat

nanakimie said...

suke bangat nasi kukus:)

FEDO said...

Wah.Fuh. Nampak sdap sangt owh.Hehe

tiefazatie said...

wanieys: aah..sgt sedap nie..hee

naqies: sabo sis..hee..alhamdullilah sihat..sis?

norzie: try la nt sis..xpe cari yg dekat2 je..lebih kurang gak tue..

syiela: hee..baru la sedap pedas2 sis..heee..aah..harga die ok la..

nanakimie: tau xpe..hehe

fedo: mmg sgt sedap..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...