Thursday, May 3, 2012

1st time makan chili's at citta mall,ara damansara..=)

salam peeps!hye2..ifa nak cte nie..semalam lunch en.shahrin belanja kami makan di chili's citta mall..=)..tq en.shahrin..hee..ifa nie mana la pernah makan kat chili's nie..hehe..nie baru 1st time nie..haha..kalu korang mesti dah selalu kan2..hee..

so,semalam en.shahrin la yang order makanan2 apa yang kami makan nie..kalu suruh ifa nie..kang ntah pape ifa order..haha..kami amik air lemonade bottomless je nie..so,suka hati la nak refill bape banyak kali pun kan..tapi..ifa xde refill pun..besar gle kot gelas die nie..hee..

okies..mari la kte usha apa makanan2 yang kteorang makan semalam eh..sedap ow..hehe..tapi semua share 5 orang makan la..kalu makan sorang2 mau tak habis nie..hehe..


bottomless lemonade..=)..
memang masam habis la!hehe..


nie la die kak ai n diyana..=)


nie lak en.shahrin..
bos yang membelanja kteorang makan semalam..=)
tq so much en.shahrin..hee..nanti belanja lagi!haha


ifa!macam la korang tak kenal kan2..hehe..
sebelah ifa tue cik nab la..=)


triple play


oldtimer


bottomless tostada chips
nie pun kteorang refill lagi sekali bawa balik!haha


nie sos tambah untuk bottomless tostada chips


new kickin' jack nachos


grilled salmon with garlic & herbs

kenyang gle kot makan semua nie..biar pun korang nampak macam tak banyak kan..tapi..syukur alhamdullilah..kenyang sangat2 nie..menarik juga la makan kat chili's nie..tapi..itu la..duit kena bawa banyak maa..kalu sikit kang tak mampu nak bayar kot..haha..kalu macam ifa ngan diyana nie..kena la kumpul duit dulu kan2..hee..

papepun..kteorang semua sangat enjoy makan kat chili's semalam..thanx again en.shahrin..=)..all da best in what ever u do en.shahrin..jangan lupa kteorang nie..biarpun perangai kteorang gle2 n selamba badak je..haha.. 

11 comments:

mama tisya said...

kalo ifa mkn chilis lg try dessert nama molten choc..sedap giler...

tiefazatie said...

mama tisya: mmg nak try semalam..tp tak mampu dah nak makan lagi!haha..

Nuriy Arisa said...

Assalamualaikum ifa ^^ da lame x dtg page ifa ^^ sdap mknan2 tue ^^ arisa tgk pown da lapar T.T

Fifi said...

fifi tak pernah makan lagi kat chilli's ni.. paling2 pon makan kat KRR je..

sissyira said...

salam..

sy pun tak pernah jejak kaki kat sini, nk tunggu org belanja jer..hehe

icee-yah said...

waa..sedapnye nampak:)

mama_umar_maryam said...

;). sedap kan?blh repeat lagi pasni

tiefazatie said...

nuriy: wasalam sis..hee..sila la tgk..sedap kan..

fifi: ifa pun..nie baru 1st time..tue pun bos belanja..hihi

sissyira: salam..hehe..ifa pun bos belanja nie..haha

icee: mg sedap sgt nie..hee

zety: sedap2..tp nak try benda lain lak la..tp ntah ble..mahal kot..haha

ADEEYA said...

Comfort food ~

suzie rahman said...

wah sdpnyer...oh tidak..lpr sgt!

tiefazatie said...

adeeya: kan2..hehe

suzie: sabar2..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...