Wednesday, May 16, 2012

ifa beli tudung aidijuma lagi sehelai!warna kelabu..=)

salam peeps!hye2..hee..ifa nie betol la tak boleh tengok booth aidijuma nie!haha..mula2 niat nak tengok je..hehe..sebab yang 2 tone tinggal yang warna ifa tak berkenan je..hehe..sekali kan..ifa tengok yang bahagian 1 tone je kan..yang harganya rm7.00 sahaja..

ifa ternampak warna kelabu nie..ye la..ifa takde lagi tudung bawal warna kelabu..hehe..ifa pun belek2 la..last2 kan..ifa bantai beli nie!haha..nasib baik la ifa beli sehelai je ok..nie c diyana la..die cakap ifa balik2 la pakai tudung hitam ifa yang ada 3 helai tue..cuba la tukar pakai warna kelabu lak..haha..adui la..sabo je la..ifa rasa yang nie stok lama punya..sebab benang die memang warna kelabu depan belakang..macam yang baru punya..depan je ada warna..yang belakang putih je nie..tapi ifa suka lagi yang macam nie..kain die lembut lagi..=)


bertambah lagi koleksi tudung bawal aidijuma ifa..ada berlambak dah nie!haha..adui la..ifa2..sabo je la..macam dah hari2 pakai tudung bawal aidijuma nie..sebab dah ada banyak warna kan..hee..tapi kalu pakai tshirt..ifa suka lagi pakai tudung warna hitam je..haha..bila pakai baju kurung baru ifa pakai tudung yang warna warni nie..=)

9 comments:

nanakimie said...

nana geram nak beli warna merah je ni,hee...

icee-yah said...

Murhkan rm7je.takpe yg pbting sdp dipakai:-)

Ijah EmoTemo said...

wah best! heheh ijah pun tgh sibuk beli pashmina/shawl via online ni ekekekek.. sbb murah + rambang mata ngeee

shazika said...

sy pon suka kumpul tudung bawal skrg. murah dn macam2 warna ada. hehehehe.. tp blom ada yg adijuma punyer. coming soon kot :P

caliph shuriken said...

pasni ifa bole jadi duta aidijuma laa kn, hikk...

tiefazatie said...

nanakimie: ifa nasib je xtau nak pakai dgn baju apa kalu kaler merah tue..hihi..

icee: aah dear..btol2..hihi..sbb tue gle beli je!haha

ijah: mmg best kan2..hee..wah..best gak tue ijah!hihi..bese la tue bab2 rambang mata itu wajib!haha

shazika: sama la kte..hihi..owh..welcome to teh club!hihi

caliph: haha..xde la..mana leh..ifa xcantik..bese2 je..haha

alinac lover said...

yong bawal xde lg ni hehehe

IntaNBerliaN said...

akak ada gak 1 tp adiah GA..

tiefazatie said...

yong: hee..nt try la beli..=)

intan: ok la tue sis..untung ah dpt free..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...