Wednesday, May 2, 2012

jumpa anuar zain di hotel permaisuri mitc,melaka!

salam peeps!hye2..weekend haritue kteorang pergi melaka!sebab mak ayah diyana ada sukan kat melaka..hee..kteorang gerak pergi melaka pun tengahari sabtu..balik ahad petang..kejap je pun..tapi..tahu tak..anuar zain ada kat melaka masa tue!kat hotel kteorang duduk lagi!hotel permaisuri mitc..tapi malang ow..kteorang tak terserempak pun ngan die..ayah n mak diyana je yang terserempak dengan anuar zain nie..sedih je kteorang nie..haha..adui la..takde rezeki sungguh!dapat tengok banner nie je la..haha..


banner nie je la kteorang dapat tengok!haha..cian kan..huhu..


malam tue kteorang pergi jalan2 kat jonker walk nie..best2..macam2 ada nie..comel2 lak tue!tapi sesak gle nie!haha..cuti kan..ramai la orang..kat sini la ifa dapat beli benda yang ifa suka!fridgemagnet!hehe..nama je orang melaka nie..tapi nie baru dapat beli..hehe..


korang pernah tak jumpa kopi hang tuah??nie ada ifa jumpa kat hotel permaisuri mitc!hehe..


nie la die fridgemagnet melaka yang comel ifa beli tue..hehe..comel kan!hehe..bertambah dah koleksi FM ifa..hehe..ada lagi 1 nie..beli untuk kat umah mak ayah nie..=)

4 comments:

Fifi said...

same r dengan fifi.. mase baru kawen bawak husband g jalan2 kat melake baru beli FM ni.. padehal abah orang melake dan fifi sekolah di melake dulu..

tiefazatie said...

fifi: hehe..tau xpe..kalu dah tue kampung kte..xde lak kte beriya nak beli kan2..hehe

Diana said...

Akak pergi melaka dah banyak kali... Tapi hujung tahun lepas pergi Melaka last baru laa beli FM Melaka....

Mungkin tak terbuka hati nak beli FM Melaka dulu-dulu kot...

Tapi siyes.. I love FM..

tiefazatie said...

diana: hehe..ok la tue sis..ye kot..hehe..

yeay2..kte sama!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...