Sunday, May 1, 2011

jum makan biskut captain munch!

salam peeps!hye2!hihi..
korang dah cuba tak biskut captain munch nie??
not bad la..ok la juga..hihi..
my mum beli nie..sebab adik2 ifa nak nie..haha
ifa pun tumpang la sekaki makan!miahaha..
biskut yang lebih coklat dan juga kacang hazel tue..
lebih kurang chipsmore je..
yang vanilla tue plak..lebih kurang oreo je..
haha..harga..murah sikit kot..kalu tak silap la..
btw ok la juga nie..haha..sebab habis je pun!


cumil je kan2..tue ifa amik picture!haha..
boleh gak wat n3 nie..hihi

13 comments:

Missara said...

saya suka yang ada hazel nut
..huhu

deAnza-wAnda said...

huhu... sedap ker?? nak tr ahh...

tiefazatie said...

miassara: best kan2..hihi..ifa suka lebih coklat..hee

deanza: best gak la..crunchy je..hihi..try la..

matahariHoney said...

jom join GA kat sini

http://mytrueheartsays.blogspot.com/

Ini Kisah Tia said...

biskut dari munchys memang sedap . tapi yang ni , tak try lagi . hehe

tiefazatie said...

matahari: insyaallah..tq!

tia: aah..btol2..hihi..try la..not bad ah..

||aLeaSaRa|| said...

sejak anak kite layan BoboiBoy dah tak pandang Chipsmore.Selalu beli Captain Munch pulak.ni pn ada lagi stok atas meja he3...

Puanbee2 said...

biskut mcm nih rasa kureng ke tak ke tetap habis hehe

tiefazatie said...

aleasara: hihi..ifa pun sis..sbb adik2 la nie..layan boboiboy nie..haha

puanbee2: haha...rasa yg ok je sis..sedap je..hihi

Cik Yana said...

Yang macam oreo tu murah dari oreo ke? Hahaha~ boleh la try nanti :)

Lots of Love,
Cik Yana

Chybee said...

comel je packaging. chybee xmkn biskut

AiMaN said...

VIDEO PENUH EPISOD PERTAMA WARKAH TERAKHIR ROSLI DHOBY TELAH DI UPLOAD DISINI : http://petuakitasemua.blogspot.com/2011/05/video-warkah-terakhir-rosli-dhoby.html

tiefazatie said...

cikyana: murah sikit ifa rasa..hihi..lupa la..hihi

chybee: aah..comel kan2..hihi..laa..ye ke..bagusnya..sihat la..=)

aiman: baek la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...