Saturday, May 7, 2011

bihun pama + crabstick!yummy!

salam peeps!hihi..ifa nie ada habit yang tiba2 ada masa nak makan benda panas tau..pastu yang ada sup nie..hihi..tak tahu nape..memang habit dari dulu nie..haha..so bila datang penyakit tue..nanti ifa masak la maggi kari ke..tak pun...bihun pama nie!pergh!!sedap weh...harus la di masak atas dapur ok...bukan main tuang air panas saja!hihi..demand nie..=p

so kali nie..ifa nak makan bihun pama lak!hihi..ifa suka buat pekat2 nie..baru la ummpph...rasa lada die!kalu rajin..ifa tambah lagi cili padi tau!tapi kali nie malas..hihi..nak kekalkan keaslian..so tambah crabstick saja!so takde la kosong je kan2...hihi..sedap weh..nyum2...=)

see...berasap lagi nie..bar je angkat dari dapur nie..hihi

nie clear dah!pergh!heaven!hihi..
ifa bukan nak makan banyak pun..saja je nie..haha..
ifa makan share nie tau dengan my sis..=p
ifa memang tak pandai nak habiskan 1 paket..
maggi ke pama ke..sama je..memang tak boleh..
dah biasa makan sikit je nie..haha
konpem tak habis!so memang kena share je la..hihi

so korang ada tak habit camnie??hihi

8 comments:

deAnza-wAnda said...

adeh... sodapp!!

nuR izyan said...

wah!!bihun pama!!
best2..
kite suke!! :)

Mama Zharfan said...

ada gak kdg2 :)

Ijah EmoTemo said...

hiks , ijah pernah pukul 3 pagi teringin nk makan benda panas2 mcm maggi ke hape ke. terus lupakan kak limah ke hape kung kang kung kang dekat dapur masak je hape yg ada dkt dapur. haha.

icee-yah said...

aahla..dah lame tak mkn bihun pama..mmg sedpkan

tiefazatie said...

wanda: aah..sedap gle!

izyan: hee..ifa pun suka!best kan2..

mz: owh..sama la kte sis..hihi

ijah: hihi..sama la kte ijah..ifa pun xtkt..haha..bukan ada apa pun..haha

icee: hee..aahh..mg sedap..ifa pun kdg2 je mkn nie..=)

beaty said...

sedapnnya sis..uyooooooooo lapar plak!

my new URL : http://www.beatyjohn.com/

tiefazatie said...

beaty: hihi..sila la masak sis..hihi..ok noted!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...