Tuesday, May 17, 2011

Shawl Random Giveaway dari Moe Closet!


hye peeps!
ifa nak join giveaway by moe closet nie..=)
sangat la best hadiah die!boleh dapat shawl n inner tau..ngeh2~!
harus la di cuba!Hihi..

so..ifa nak cte sikit apa yang ada dijual nie Moe Closet nie!
ada macam2 weh...harga pun berpatutan tau!
tak rugi pun korang usha2 jap..=)


cumil gle kan tshirt couple nie..hihi..
antara yang ada dijual la..
kalu en.bebeh..konpem tak mo pakai nie..haha


naa..ada juga jual baju tido tau!Hihi..
cumil kan nie..ifa memang suka pink2 nie..lala


nie plak blouse cotton yang smart..n
simple je kan..but nice..=)


ada juga menjual mini n long cardigan tau!
ada macam2 warna lagi tue..
harga pun ok..=)


comel tak necklace nie??hihi..
ada juga bracelets nie...comel2 tau..
tergoda tengok!hihi


tapi ada juga menjual shawl gipsi nie!
murah je..tak lebih pun rm20..=)


hah!ada jual shawl patchwork rose nie tau!
murah je..rm30 free postage!
naa..sape yang nak??cepat la terjah!hihi

kesimpulannya..harga barangan yang ada dijual di Moe Closet..
adalah di dalam lingkungan rm18-rm55 sahaja!
naa..murah je kan..so cepat2 la terjah!

psst..dear..pe lagi..pilih la ifa..hihi..
ifa dah tolong promote semua yang u jual nie..wee...=)

ifa nak tag
mamazharfan
mizayusof

p/s: semua picture ini dipinjam drpd Moe Closet..ifa dh siap linkkan terus ke label2 die..=)

7 comments:

tiefazatie said...

moga ada tuah ifa..=)

Cahaya hidup said...

Jom kita join giveaway dapat pergi china!

tiefazatie said...

cahaya: insyaallah..=)

Halusinasi said...

terima kasih kerana join GA dari Moe Closet^^
Blogwalking sambil meninggalkan tapak di sini^^

tiefazatie said...

halusinasi: sama2..=)

IntaNBerliaN said...

tahniah..

http://moe2closet.blogspot.com/2011/06/pemenang-shawl-random-giveaway-moe_28.html

tiefazatie said...

intan: wah..alhamdullilah..tq sis inform ifa..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...