Tuesday, May 10, 2011

Contest Miss Sukasih Kembali Lagi



hye peeps!

tempat paling jauh yang ifa pernah pergi ek..sabah la kot..hihi..oversea tak pernah lagi nie..hihi..so kiranya kalu nak letak picture latest..yang masa ifa konvo dulu la..hee..sebab masa study kat labuan pun memang selalu turun gi sabah nie..jalan2..alang2 dah dekat kan..sabah memang negeri yang menarik!tak rugi datang sabah nie..sudah la banyak betol pulau2 yang cantik nie..rakyat pun mesra je pun..kalu pandai cakap sabah..lagi la senang nak tawar menawar..hihi

nie picture ifa kat pasar pilipin..

nie lak kat mercu tanda ums yang kat luar tue..hihi

nie lak kat ikan2 cumil yang kat bandar kk tue..lupa nama die..=p

nie masjid bandaraya,kk...ifa snap dari dalam keta nie..hihi

nie lak pintu gerbang jesselton point!cantik sini..best lepak sini..=)

ok la tue..cukup dah kot picture2 nie..hihi..kang overdose lak..hee..
rindu sabah la plak..bila la ifa nak datang lagi nie..=)

9 comments:

tiefazatie said...

wish me luck...
rindu kk nie..=)

Bro Azqar said...

waaahh best nyew dpt jalan2 jejauh.. :D

tiefazatie said...

bro azqar: mmg best..=)

aisya said...

ifa dulu ums-kal ke? sy dulu pun study labuan jugak.. tapi masa matrik dulu la.. =)

tiefazatie said...

aisya: hihi..btol3...aah..ifa student umskal nie..hee..owh..ye ke..best kan labuan..hee..rindu..=)

qellissa said...

wah bestnya ifa dpt duk kat sabah...ramai pakwe hensem2 tak kat sana?hihihi

tiefazatie said...

qellissa: hihi..comel2 n hensem2..ramai je..haha

Miss Sukasih said...

gud luck dear...thanks join..

tiefazatie said...

miss sukasih: tq sis..welcome2..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...