Sunday, May 8, 2011

roti bakar sambal ikan bilis!

salam peeps!yea..bila geram tengok sambal ikan bilis yang sedap itu..maka..ifa pun buat lagi makanan suka2 hati ifa nie..haha..makan dengan roti plak!roti bakar tue..sedap weh!hihi...menjilat jari lagi tau2...=)

just bakar 2 keping roti gardenia..lepas tue cepat2 sapu planta..pastu letak la sikit sambal ikan bilis itu atas roti itu..siap untuk di makan!hihi..senang dan cepat!sedap plak tue makan panas2...hihi..nice...ifa makan untuk dinner nie..haha..nasi cam tak sedap je ifa nampak masa tue..haha..

naa..sedap kan2..terliur kan2...hihi...=)

korang ada tak buat pelik2 camnie gak?

7 comments:

Ijah EmoTemo said...

wah mmg sedap klu makan roti dgn sambal ikan bilis. ijah selalu makan mcm tu klu mls mkn nasi. hehe. tp ijah tak makan dgn roti bakar. hiks

deAnza-wAnda said...

marvellous nyerrr

Lin Azlina said...

sis pun suka mkn roti ngan smbal..tp tak bakar pun..lembut sikit..best

APi said...

NYUM3...da lme xmkn
=)

tiefazatie said...

ijah: hihi..kan2..ifa suka lg roti bakar nie..hee

wanda: yup2...hee

lin: owh..ye ke..ifa suka yg bakar..hihi

api: hihi..try la!

aisya said...

even skrg baru lepas makan mcd, tengok roti bakar sambal ikan bilis tu jadi lapar balik la pulak.. haha!

tiefazatie said...

aisya: hihi..ye ke..best lg mcd kan2..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...