Sunday, May 15, 2011

akhirnya..handmade frame yang comel dah sampai!

salam peeps!hye2...hihi..pergh..akhirnya..sampai dah hadiah yang ifa menang daripada puteri katek nie tau!tq so much dear!hihi..maceh sebab suka resepi roti pizza ifa nie..=)..ifa pun suka gle nie..hihi..lama lak xbuat..nak buat la nanti..hihi..

papepun..sori..disebabkan blogspot menggila..hilang dah entry nie yang ifa buat haritue..jadi kena buat balik la nie..huu..tapi xpe la..sabo je la..kan2..ok2..sudah2..hihi..ifa nak cte nie..ifa dapat handmade frame yang sangat la comel tau dari puteri katek!hihi..jangan jeles..besar lagi weh..tq so much sis!berbaloi2 join contest resepi nie..=)

nie la die..besar kan2..hihi..dear...nasib baik u tampal resit poslaju nie kat bahagian nie..sbb kan..bhgn depan yang tulis details ifa tue..ada plak cam orang tebuk2 lubang macam nak tengok pe isi nie..huhu..nasib baik xkena curi nie..or lambat sampai n salah rumah cam haritue..syukur sangat2 dapat dalam keadaan elok je nie..hee...=)

naa...ini la die frame handmade itu!sangat la comel..hihi..tq2..ifa suka..hee..siap dah tayang2 atas meja kat hall..haha..cuma gambar je belum letak lagi..boleh tak camtue?hihi..excited je lebih..haha..tapi kan...ifa rasa..boleh je buat frame nie nanti bila2 la..cuma kena cari kain yang comel2 je nie..hihi...=)..n thanx again dear!happy2..sebab sangat suka hadiah nie..wee~!

19 comments:

Gadis Rama-Rama said...

wah..comel3

tahniah ifa =)

icee-yah said...

em..cutekan..cpt2 letak gmbar..nak letak gmbr sape tu....wink wink:P

nanakimie said...

hehe,chantek kn:)nana nye warna ijau:)

Izatie said...

Comel gilaaa frame tu ! Congrats anyway :)

anamizu said...

wahhh3 comelnye frame ifa dpt..hihi

cikida said...

cantiknyee...congrats...=)

tiefazatie said...

rama2: kan2..hihi..tq dear..=)

icee: hihi..aah..cumil sgt..er..xtau...haha

nana: aah..hihi..wah..ye ke..tahniah..=)

izatie: hee..tq darl!

anamizu: hihi..maceh2..=)

cikida: hihi..tq..sgt suka..wink2..

Mama Zharfan said...

congrats ifa!

tiefazatie said...

mz: tq sis..=)

mama_umar_maryam said...

wahh,kreatif btol,ltk gamba iefa bertambah la kiut ;p

tiefazatie said...

zety: itu la..kreatif kan2..hihi..malu ai..=)

caliph shuriken said...

lawa jgak frame ni ^^

latest en3: misi sang juara

tiefazatie said...

caliph: aah kan..hihi...=)

putERi-kAtEk said...

ifa!! macam nak balik aje frame tuh...boleh kasi balik tak???wakakakakakaakkakakaka.... pape pun tahniah....hhehehe

tiefazatie said...

puteri katek: iya!!haha..xleh2..xmo bagi..lala..hihi..dear2..ada2 je la..hihi..tq..=)

sarah mohamad said...

cute bangat! hiks

tiefazatie said...

sarah: itu la pasal!hihi..cam mo mkn2 ja..haha

Nana said...

wah entry tayang adiah saje ni hehee

tiefazatie said...

kak nana: haha..kebetulan hadiah dpt berturut2 nie..hihi..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...