Monday, November 7, 2011

bila faez jatuh cinta dengan kaktus comel cameron highlands..=)

salam peeps!hye2..hee..masa kteorang jalan2 kat kea farm,cameron highlands haritue..tetiba la c faez nie boleh2 jatuh cinta dengan kaktus2 comel nie..haha..adui la..nasib baik la murah ya...7 pasu kecik nie rm10.00..boleh pilih mana yang berkenan di hati ye kawan2..serius..memang banyak gle kaktus comel amoi tue jual..hehe..besi letak kaktus nie kot mahal sikit..rm20.00 kot..lupa la..hehe..ntah pesal c faez nie..comel kunun die cakap..haha..biar la..die membela kaktus2 comel nie..=)

comel gle kan??faez amik yang ada duri 1 jenis je..tapi die siap ada kuar bunga kecik tau..tue yang tengah2 tue..yang lain boleh dipegang2 yaa..hehe..so takde la ifa takut dengan kaktus nie sangat..hahaha..tapi memang unik habis la kan kaktus2 nie..nice..memang comel pun..=)

psst..salam aidiladha semua..=)


jum join toluna ini dan dapat hadiah yang menarik!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..
samsung nak bagi free gift nie..cepat!

6 comments:

Mama Zharfan said...

so cute! selamat hari raya utk ifa & family :)

tricksrex said...

salam aidiladha ifa

aha dulu ada jugak banyak kaktus ni
tapi dah pindah rumah tak bawak pon

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel2 jer semuanye.. ^_^

tiefazatie said...

mz: cute kan sis..hee..slmt hari raya juga sis n family..=)

tricksrex: salam aidiladha dear..hee..wah..ye ke..hihi..ntah adik ifa nie..dok jatuh cinta kunun..hihi

lily: kan2..comel gle!hehe..

mysha said...

beSt tGk orG rajin bela2 poKok nih.. aKak nih spEsis tangan paNas..asAL tanaM jer kiokkk huhuhu

aKak aRI tu meLepas nak g cameROon huhuhu taKpe t aKak g saNa aKak poskan ko saTu pokok kaktuS ek dik!!

tiefazatie said...

mysha: hee..adik ifa yg gle kaktus nie..haha..tp mak ifa mmg suka tanam bunga pun..hee..

ye ke..xpe la sis..ada rezeki insyaallah..dpt gak sis pergi tue..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...