Friday, June 22, 2012

restoran ali nz: nan cheese lembut dan gebu yang sedap!

salam peeps!hye2..semalam kteorang malas keluar lunch nie..sebab hari macam nak hujan nie..so,makan kat cafe bawah je la..hee..mamak menjadi pilihan hati nie..ifa..macam biasa la..xtau nak makan apa nie..jadi makan nan cheese je la..dengan ais kosong..total rm3.80 je..=)


nie la die nan cheese yang gebu n lembut itu..wee..kali nie cheese die macam banyak nie!sangat2 la terasa nie..dah la roti nan die memang lembut n gebu nie..sedap je makan..hee..tapi macam susah ifa nak habiskan nie..sangat kenyang nie..


makan selalu pun x bosan sebab sedap nie..hee..ifa memang suka nie makan dengan sambal!haha..baru la ummphh!percaya la..cuba la try..hee..owh ya..telur rebus tue c diyana yang letak..die xmakan kan..dalam rojak ada nie telur rebus kan..ifa makan yang putih je..kuning tidak la..haha

11 comments:

icee-yah said...

sedapnye..nak pg makn jugakla malam ni:)

cik Lily said...

wah, memang best pon. Salu gak makan roti naan kat ali nz tu. Anyway, kerja kat mana?

Myra Jay said...

Sekali lagi tergoda dengan nan cheese Iefa..
Sudah 2x wokeyh..huhuuu :)

ADEEYA said...

Hehe macam my lil brother semua suka makan nan cheese :))

Ijah EmoTemo said...

wah! nampak sedaaap! :D

mama tisya said...

lama tk mkn cheese nan..pernah mkn yg sedap kt uptown dsara

Fifi said...

sedapnye roti nan.. kalau ade ayam tandori lagi terangkat.. :)

Naqies said...

akak suka makan nan garlic cecah ngan sambal pudina..tp susah nak dpt sambal pudina yang sedap kat kontan ni huhu

Wanieys said...

sedapnyer ifa...tengah2 malam ni lapao la pulak hikhikhik

tiefazatie said...

icee: pergi jgn xpergi..hee

cik lily: tau xpe..hehe..keje jat peremba square je..hihi

myra: hee..sabo sis..tp kan..mmg sedap nie..=)

adeeya: hee..sgt best..=)

ijah: mmg sedap dear!hee

tiefazatie said...

mama tisya: wah..kedai apa eh sis?leh try gak nt

fifi: sedap kn2..hee..aah..tp nak bajet kan..jd xleh la amik..haha

naqies: wah..best tue..owh..xpe2..nt try sis cri..hihi

wanieys: sgt sedap sis..hee..sabo2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...