Thursday, June 21, 2012

anjung,ara damansara: nasi putih+ikan keli goreng cilipadi+kentang goreng kicap+sambal belacan+air putih=rm4.50

salam peeps!hye2..semalam kteorang lunch di anjung,ara damansara!lama gle dah xmakan sini tau..hehe..makan sini pun sebab kak ai nak makan nasi nie..lapar terlampau dah kan..tue la pasalnya..hehe..

ifa pun lama dah tak makan nasi campur nie..sampai blur2 dah nak makan apa ntah nie..haha..last2 ifa amik ikan keli goreng cilipadi yang fames itu..kentang goreng kicap..sambal belacan!hee..sayur xde ni..sebab tak berkenan nie..adui la..susah2..tue je la..dengan ais kosong je nie..total rm4.50 je pun..ok la tue kan2..jimat juga tue..hee..


nie la die makanan lunch ifa semalam..=)
korang rasa murah ke mahal eh?

15 comments:

KuNanGKuNanG said...

ikan keli...sedapnye..:)

LiYa HaNiF :: said...

Laaaa dekat sangat dahtu ngan akk..selalu gak makan kat sini .. tapi lagi selalu kat restoranyg sebelah blok dia tue.. ^_^

Wanieys said...

rasanya klu harga tu murah dh kot kat sana ifa hihihi

Nory Zoulkefle said...

wahh jimat klu cmni...hehe

Ayesha Ramlee said...

ape rasa ikan tu eak...

Gadis Kampung said...

bagi GK murah sungguh...

icee-yah said...

Murah..dan berpatutan..jrg nk jumpe kedai nasi campur murah dah sekerg.smbl blacan pun kire 50 sen sekrg:-)

kakchik@ella said...

murahlah atie. terkejut KC.

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

murahla tu tie.kat pahang nie, ikan keli tu mahal.biasanya kalau amik keli, mesti lebih rm6.huhu~

Cik Bambam said...

x murah x mahal.. reasonable! ehhehe

ADEEYA said...

Murah leee kalau kat area ni mau dah RM6++ :/

tiefazatie said...

kunang: mmg sedap sis..hee

liya: hehe..ye ke..ow..tau2..hehe

wanieys: ye la kot..hee

nory: tapi kena pk duit minyak nak gi sini gak..hehe

ayesha: sedap!hee..

tiefazatie said...

gk: ok..hehe

icee: tue la..nice kan2..tau xpe..mmg dorg kte kira nie..huhu

kc: hee..=)

khumaera: oww..ye ke..mahal gak tue..

cik bambam: nice kan..=)

adeeya: hee..syukur2..=)

Asyiqin Haulisah said...

ok sgt dear. berbanding dekat cafe kolej saya ni.

tiefazatie said...

asyiqin: ye ke..hee..erm..bese la tue..ramai sgt org yg nak untung drpd ikhlas menjual nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...