Tuesday, June 12, 2012

croissant tuna kecik yang berharga rm1.00..T_T

salam peeps!hye2..erm..sekarang nie semua bunda pun mahal kan2..tapi kalu makan kat cafe opis ifa nie lagi la mahal kot..haha..

croissant tuna yang kecik nie harganya rm1.00 ye..nasib baik la tak kedekut tuna..tapi..memikir la juga kalu nak beli lagi..haha..baik la buat sendiri je..hihi..


sos cili tue tambah sendiri..hehe

13 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

sedap x??
rega skrng semua mahai sis oiii

tiefazatie said...

lady ayu: sedap le..sbb guna tuna ayam brand kot..haha..tau xpe..nangis..huhu

Myra Jay said...

Standard la harga camtu sekarang ni Iefa, mujur isi banayk, kalau sikit lagi sakit hati :)

syiela said...

skrg semua benda mahai...

nasib sedao ye kalau tak mesti geramkan

Wanieys said...

skang ni semua brg dh mahal hihi...ifa bz ker skang ni :)

sweetsourlife said...

nak jimat kena bawak bekal la pasni kan. harga barang mentah naik. mahal kalo sedap ok lah lagi. kalo xsedap rasa cm xrela je..

tiefazatie said...

myra: erm..tue la psl..ifa jarang dah beli2 makanan macam nie sebenarnya..hehe

syiela: tue la psl sis..sabo je la..

wanieys: aah..susah2..huhu..aah sis..sistem dh nak live kan..hee

sweetsourlife: tue la..tp mls nak bgn awl pagi..haha..btol2..ifa sokong..hee

Siti K------- said...

lau roti je, mesti singgit...hehehe

tiefazatie said...

siti k: tau xpe..tp masalahnya..nie sangat2 kecik..huhhu

Princess Feyqa said...

nmpk sedap lah pulak heheheh

tiefazatie said...

feyqa: mmg sedap pun..hee

suzie rahman said...

mcm2 ifa ni. mkn je lah sekarang erk.hihi

tiefazatie said...

suzie: haha...mmg pun..stress je gumuk nie..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...