Tuesday, June 19, 2012

kampung recipes cafe: nasi goreng ayam crispy yang sedap..=)

salam peeps!hye2..erm..lama gle dah ifa,diyana n kak ai tak makan kat cafe nyonya nie..hee..disebabkan kteorang malas nak lunch kat luar..so,makan je la kat cafe bawah nie..biar pun agak mahal la juga harga makanan2 sini..makanya,buat la pilihan yang bijak kan2..

ifa n diyana pilih makanan bergoreng je..lagi berbaloi la kot dengan harganya rm6.00 nie..nasi goreng ayam crispy..nasi pun boleh tahan banyak la..hee..sos ayam crispy nie pun ada banyak jenis..kali nie test makan sos yang pedas nie..ala2 macam kuah rendang pun ada nie..hee..dulu selalu amik sos yang lemak n manis2 sikit..hee..but this time not bad la sos pedas die..nice juga..=)


nie la die nasi goreng ayam crispy..macam biasa la ada 1 mangkuk sup..pastu konpem2 la ifa n diyana gle cili potong kan..harus la ada..ais kosong seperti biasa..nice..awesome..syukur alhamdullilah..sangat2 kenyang..


zoom in lagi!hee..percaya la..sangat sedap nie..tapi xleh makan selalu..kalori2..pengsan..haha..

10 comments:

Myra Jay said...

Nampak memang sedap tapi memikirkan Kilo naik tu tak tahan :)

Nana said...

msk blog ifa mesti ada cite psl makan hehee
lapo

Wanieys said...

klu masuk blog ifa akak mesti telan liur tgk makanan yg sedap2 kat sini haha

icee-yah said...

Em..aym die nmpk sedap je crispy tu..
Btw,roti kt sr time mkn dgn lasagna tu die mmg bg 4...lain lain ek sr bg?

LiYa HaNiF :: said...

hahahha... sekali sekala tk pe.. lagi selalu udah.. kalori byk tue..

Fifi said...

hye ifa.. sihat? lame fifi tak jalan2 sini.. tau takpe.. kalori nasi goreng memang tinggi.. tapi kalau makan panas2.. sedap.. lupe terus kalori.. haha..

caliph shuriken said...

sy suka menu ni, simple & mudah mamam ^^

Naqies said...

sodapnye laa, tie cam akak gak suka makan hehe..

tiefazatie said...

myra: tau xpe..hehe

nana: hahaha..xtau nak cte apa dh sis..hee

wanieys: hee..sabo sis..sabo..tp mmg sedap pun..hee

icee: mmg sedap dear..hee..laa..ye ke..kteorang selalu dpt 1 je tau..huu

tiefazatie said...

liya: btol2..hee

fifi: hye dear!alhamdullilah..sihat je..xpe2..hee..ok je..tau xpe!haha

caliph: nice kan2..hee

naqies: tau xpe sis..hee..tue ah..suka mkn tp nk kurus..macam mana..T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...