Friday, October 29, 2010

ciktom!what are u playing with??

salam peeps!cam lama dah ifa tak show off ciktom kan2..hihi..jum kte tengok...bila ciktom nakal kan..apa kami buat??haha..nie hanya la gurauan semata okie..bukan penderaan..sebab kami sayang gle ciktom!hihi..die dah besar tau..lala..

"ehem2...saya ngah lepak nie..tolong jangan ganggu ye..rimas tau!"

"aiyak!!apaka??saya di mana ini??tolong2..adeh..."

"malas tul la saya layan tuan saya nie...tido lagi bagus..lantak la..hehe"

haha...nie la yang jadi ble ciktom asyik terkejar sana...terkejar sini dalam bilik kami!geram kan..amik ko..duk diam2 dalam bakul nie!hihi..tapi yang tak tahan tue..last2..die malas nie bising2..terus landing ja tue...haha..adoi la..enjoy yaa!!sayang ciktom!muah!

6 comments:

Syafrizal said...

kesian cik tom kena buli heheh

Nadia said...

hahhaahha ifa pembuli tegar ni :D

ardinihumaira said...

ifa... semalam nana (adik dni dapat 3 ekor anak kucen. adik si kitty dengan boboy. hik3... dah 3 kali mak kitty bersalin tau...

tiefazatie said...

syafrizal: bukan selalu bro..hihi

nadia: tidak2..mana ada..haha

dni: ye dni...wah..bestnye!nanti post n3 dni!

zahidah dihaz said...

kejam....hehehe.....rumah saya tak de kucing, ada ikan je...hehehehe

tiefazatie said...

zahidah: haha..main2 je la..hihi..owh sa xske ikan..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...