Tuesday, April 10, 2012

keropok lekor nipis + air bandung = bawah pokok subang perdana..=)

salam peeps!hye2..erm..disebabkan sudah bosan makan bihun sup je balik2 kat bawah pokok tue kan..so ifa pun tukar menu la..makan kopok lekor nipis lak..hehe..tapi air tetap air yang sama nie..air bandung..=)

kteorang suka je makan kat bawah pokok nie sebab nie la tempat makan yang paling murah yang dekat dengan opis nie..hee..kopok lekor nipis rm2.00..sebab nanti kawan2 ifa mesti nak makan gak kan..so beli ah lebih..air bandung rm1.00..so total for lunch baru rm3.00 kan2..jimat dah di situ..=)



datang dah penyakit ifa yang xmo makan banyak2 nie..adui la..psiko dah kan..haha..tapi kalu makan kat tempat yang best2..konpem makan gak..tapi kurangkan makan di hari biasa..boleh??hee..

14 comments:

mie said...

ni yang buat nak cari kopok lekor..
sedap memang sedap..
eheheheee

Nida Mohd said...

Kenyang ke Ifa lunch ngan kopok nipis tu je? hehehe

mama_umar_maryam said...

mmg sedap kepok lekor nipis2 nih kan! mmg masuklah dgn airbandung sejuk2...erghh..lapo plak

Sherry said...

Yummy..tag u here iluvcontest.blogspot.com

CTK said...

besnyer makan kopok ptg2 cenggini.....

Falsya said...

sedapnye kopok leko..nak2 plak kalau makan ngan bihun sup..ranggup je..

Sherry said...

Check giveaway http://anothercontest.blogspot.com

ADEEYA said...

Savingg eh :)

Ijah EmoTemo said...

sedapnya air bandung! weee

mysha said...

me waNt kepoK keping also huhuhu...

tiefazatie said...

mie: hee..sila2..

nida: kenyang2..haha..banyak tue

zety: btol2..hee..sabo2..hee

sherry: tq!

ctk: hee..tau xpe..

tiefazatie said...

falsya: waah..btol tue sis..hee

sherry: okies..=)

adeeya: yup!hee

ijah: sgt sedap ijah..hehe

mysha: sila la cari sis..hee

MamaEma said...

minum petang..best jugak

tiefazatie said...

mama ema: btol2...hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...