Tuesday, April 3, 2012

2 april 2012 : sayur campur+udang masak lemak+telur dadar..=)


salam peeps!hye2..erm..semalam ifa penat n malas betol nie..haha..so xupdate plak pasal lunch semalam..ifa n kawan2 opismate sekarang nie bawa bekal untuk lunch..kteorang share duit n gilir2 masak nie..hehe..tapi ifa ngan diyana bawa nasi n telur dadar je semalam..=p..cik nab yang bawa udang masak lemak n sayur campur nie..hehe..

ok wat buat macam nie..rasanya boleh jimat habis dah nie..hee..maklum la..haritue dah la 2 bulan gaji masuk lambat nie..at least kalu macam nie boleh cover up dah expenses yang lain kan?xpun kalu2 nak beli barang tue boleh la kan2..hee..erm..nanti kalu sempat ifa update la lauk makan hari2..hehe..=)




nie la die lauk2 kami makan semalam..nice kan..ada la dalam 6 orang yang makan nie..cukup je kot..sedap lak tue..hehe..=)

7 comments:

alinac lover said...

jimat kan? yong suka jgk bwk bekal..

MamaEma said...

eloklah sama-sama berkongsi makanan

tiefazatie said...

yong: aah..sgt2 jimat..=)

mamaema: btol2...hee...

nanakimie said...

sonoknya buat mcm ni,mmg jimatla kan ifa:)

feveret nana udg msak lomak tu,hee..

tiefazatie said...

nanakimie: tau xpe..jimat pun jimat..enjoy pun enjoy..hehe..cam kmu..

CTK said...

ya allah sedapnyer masak lemak......

tiefazatie said...

ctk: btol2..hee..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...