Friday, April 20, 2012

keropok lekor nipis+air jagung subang perdana..=)

salam peeps!hye2..erm...lama dah rasa xmakan keropok lekor nipis nie..ye la..sejak kami dok bawa bekal untuk lunch nie..hee..rindu lak rasa nie...ntah bila la kteorang baru datang makan sini lagi nie..nanti2 la tue..ada gak tue kan2..hee..owh ya..masa haritue tue ifa try minum air jagung lak..sedap gak..hee..tapi macam suka lagi air bandung la..haha..



see..sedap kan..rilek je makan lunch keropok lekor nipis ngan air jagung..xde la kenyang sangat..sedang2 je gitu kan..lagi2 bila keropok lekor nipis tue nipis dan rangup nie..pastu sejuk lagi air jagung nie..=)

16 comments:

blogtilldrop said...

sedapnyeee

SyUhAdA said...

ooh..lunch kepok lekor je ke ifa? msti lepas tu lpr blik..hehe..

ADEEYA said...

Dah lama tak makan keropok lekor :(

Falsya said...

dapnye kepok lekor..delivery ade x?..

Ijah EmoTemo said...

Dah lama sgt ijah tak mkn keropok nipis ni tau hehehehe..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Air jagung~ My faboret tuh ! Slurp slurp~

MamaEma said...

hari ni tak pergi masjid negara..kalau tak setiap jumaat memang pergi sana..nak beli keropok lah juga

IntaNBerliaN said...

dah lama xmkn kopok nipis ni.. kalu mkn bunyi dia tu yg best.. rangup :-)

tiefazatie said...

blogtilldrop: sedap kan2..hee

syuhada: aah..xde la..ok je..haha..diet2..=p

adeeya: nt cari eh dear..=)

falsya: haha..xtau la plak kalu ada delivery..hehe

tiefazatie said...

ijah: sila la cari ye..hehe

shag: sedap kan..hee

mama ema: wah..sana punya sedap eh sis?

intan: hehe..tau xpe sis..=)

Best Business Brands said...

Keropok lekor atau kerepok batang merupakan sejenis makanan tradisional pantai timur Semenanjung Malaysia, khususnya di Terengganu yang terkenal.

Best Business Brands said...

It comes in three main forms: keropok lekor which is long and chewy, keropok losong (steamed) and keropok keping which is thin and crispy. It is frequently ...

nanakimie said...

hee...kalo nana lunch kdg beli jgk kopok ni,tp be4 tu makan nasi dulu,hee...kenal da org tu muka nana,xbeli buah nana beli kopok neh:)

Putri said...

sedapnya kopok lekor

Syira Qahira said...

salam

lamax singgah sini...

hari ni blk ganu. so boleh makan kepok ganu puas2.hehe

tiefazatie said...

best business brands: yup..i know!hehe

nanakimie: hehe..best tue kan..hihi

putri: sgt sedap!hehe

syira: salam..wah..best gle!hee..take care!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...