Friday, March 30, 2012

bihun sup+sirap bandung di bawah pokok..=)

salam peeps!hye2..hee..sejak akhir2 nie kteorg suka bebenor la makan kat bawah pokok kat subang perdana tue..hehe..sanggup je nie keluar masa lunch..ye la..murah kot..jimat dah di situ kan2..=)

ye la..bosan gle dah nak makan kat cafe tue..so,kena la cari tempat makan lain2 kan2..hee..tapi ifa pun dah bosan2 dah nie makan bihun sup yang best nie..haha..nak makan nasi ayam..tapi nak kurangkan makan nasi..haha..air bandung tue pun ifa bosan sudah nie..masa nie ifa makan xabes pun..sebab bosan dah..lepas nie konpem ifa beli makanan n air lain nie..



papepun gerai nie memang best nie..serius..dah la best..murah lak tue..tapi ifa bosan sudah..harus la ifa mencari makanan dan air lain lak nanti!hehe..ada tue..rilek2..hee..=)

11 comments:

SyUhAdA said...

besnye mkn bhun sup..dah lma xmkn nie..

nanakimie said...

telan air liur ngk bhun sup tu..huhu.....

Falsya said...

mesti sedapkan bihun sup tuh..hurmmmm..lapo la plak..

ADEEYA said...

Ifa dah bosan me dah lama tak makan bihun sup huhuhu :D

Nida Mohd said...

sedap tu..dah lama tak makan kat gerai bawah pokok..

Mama Zharfan said...

my fav ni...lapar la plak..

mama_umar_maryam said...

heheh,kdg2kan mknn bwh pokok tu mmg lagi sodap ;)

Sherry said...

Tag u here
Sherlovecontest.blogspot.com

tiefazatie said...

syuhada: mmg best bihun sup nie..hehe

nanakimie: hee..sedap dear..=)

falsya: sangat sedap sis!hee..sabo2..

adeeya: haha...pergi ah cari dear..hee

tiefazatie said...

nida: mmg sedap sis..hehe..sila cari..

mz: hee..sabo sis..nt cari eh..

zety: aah..tau xpe..angin sepoi2 bahasa lg..hee

tiefazatie said...

sherry: tq!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...