Monday, March 5, 2012

kfc semakin dilupakan ke??

salam peeps!hye2..erm..lama sudah ifa tidak makan kfc nie..haha..xtau la kenapa nie..nie pun picture bulan berapa ntah..hihi..ifa saja je nak wat entri nie..lagipun..terliur lak tengok nie..maklum la..lama dah xmakan kan..mo 2 bulan nie..nanti la kan2..kena bajet btol2 dulu..mana boleh suka2 hati je kan2..


ifa makan yang set apa ntah nie..masa tue lapar kot..so amik yang ada nasi nie..rindu lak nak makan macam nie..best2..kalu amik snack plate takut xabes lagi seketul..selalu makan abes seketul je nie..hihi..ifa2..sudah dorang cakap ifa makan slow nie..xleh nak watpe la..dah memang ifa macam tue..tapi ifa memang la gle sos cili thai nie..haha..=)

korang selalu ke makan kfc nie?ke bila ada duit lebih baru makan sokmo nie..hee..macam ifa...ikut bajet ifa la ada berapa je nie..haha..kalu x..diam2 je la..makan makanan yang paling murah sekali la...=)

10 comments:

Fabulous Me said...

Waduh beshnye!

KFC makanan yg tak akan dilupe kan. If die x buat iklan pon sis rse xpe. Sbb org mlayu kte mmg dah di besarkan dgn kepci dr dolu2 lgi. Satu2 ketika tuh die msti mencarikkkkk.. Walaupon xle mkn sll..

LiErOSe~QiEmi said...

set nasi ni, sup bebola dia boleh tahan sedap..

ayam kfc mmg tak lengkap tanpa sos thai, husband siap beli sos thao ni untuk stok makan ayam kat rumah ;)

shark said...

akak selalu je makan kfc ni..feveret anak :)

cik ika said...

baru lepas mkn kfc gn Mr AR ari uh..

Cik Bambam said...

sama lar.. dpt gaji gi mkn kfc..ngidamm.. ahahhaha

Ijah EmoTemo said...

ijah dah lama giler xmkn kfc hehehe.. nnt lama-lama mesti teringin nk makan heheh

tiefazatie said...

fabulous me: btol2..ifa sokong sis..hehe

lierose: tau xpe..hehe..ifa pun gle sos cili thai..tp set yg nie xde nie sup bebola die sis..huhu..coleslaw je ada...tercekiki kering..haha

shark: ow..ifa jrg dh...hehe

ika: wah..dating eh..hihi

bambam: hihi..macam kamu..

ijah: tau xpe..hehe

nanakimie said...

sodapnya,feveret nana neh:)

caliph shuriken said...

sy lebih prefer mamam kt pizza hut ^^

tiefazatie said...

nanakimie: hehe..ye ke..ifa bese2 je..

caliph: ow..ifa suka lagi dominos!hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...