Wednesday, March 9, 2011

ifa dapat hadiah dari jauh..mukah,sarawak!

salam peeps!hye2..ingat tak hadiah yang paling best ifa menang tue?disebabkan ifa tak boleh nak konpem bila nak pergi..so bro anuar pun ganti la dengan hadiah lain..camne gak..dah tak boleh nak konpem kan...cian lak kat bro anuar nie..papepun..hadiah dah selamat sampai bro!even ada koyak2 nie..nasib baik gak tak kena buka ke..ke curi ke..hee..tq so much bro anuar!

nak tahu tak hadiah apa ifa dapat?hihi..jum usha!

naik belon nie weh..hihi

taa-daa...nie la die hadiah yang digantikan!
duit wang pos rm50.00..
CD 6keping...
2botol gula2 lada..
hanger...

tapi..nama kat wang pos nie..ada salah sikit nie..
boleh tak tukar ke tak nie ek??
sebab salah sikit je pun..huhu..nama ifa..atifah izzati wahab..
so ada salah sikit je tue kan..mintak2 boleh la tukar nie..
rm50.00 tue..huhu..adik2 ifa mintak spend tengok wayang nie..

nie la hadiah2 yang ifa dapat nie..hee..
cumil kan CD tue...hihi...=)
tq so much ye bro anuar!

psst..moga2 ifa boleh tukar la duit wang pos tue ek..
sayang ow..rm50.00 tue...huuu
sape tau ek..agak2 diterima tak?

7 comments:

Nana said...

wah beznye dapat rm5o
xpenah dpt wang pos hehe
kira mcm cek la ni kan kekeke

AkmaFaizal said...

wah cd banyak tu..kasi akak satu.. akeke

tang nama tu tak surela plak. try ajelah kan.. ic kan ado..hehe.. bertuahnye ifa..

zuneta said...

jeles...jeles...jeles lagiiii...
huhu...nak jgk...nak tgk wayang jgk...3D nak ifa?? kihkih...tahniah ye...bagi aura kemenangan tu kat zu sikit...

mama_umar_maryam said...

jauh nek belon adiah2nye!!! tahniah dear..rm 50 tu ;)

tiefazatie said...

nana: hihi..memang best sis..tp tkt..huhu..nama ada slh sikit nie..sob2..

akma: hihi..nak simpan blh tak sis?haha..

erm..tue la..ifa pun tak sure kak..huhu..moga dapat la kan kak..alhamdullilah..rezeki..

zuneta: aiyak..xmo jeles2 kak..tak baek tau..hihi..haha..xtau la kak..ikut adik2 ifa la nak tgk apa nt..hihi...fuh2..nah kak amik la aura..hihi

zety: hihi..jauh kan sis..tq sis..alhamdullilah...rezeki...

Mama Zharfan said...

rasanya tak per kot..ifa tanya kat pos office nanti hehehr

tiefazatie said...

mz: hope so la sis..sbb bkn slh byk kan2..hee..baek la..nt ifa tanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...