Sunday, February 13, 2011

lemang kijal best!

salam peeps!hihi...ifa nak cerita nie..
pasal lemang plak!hee..=)
haritue masa balik dari kuantan..kan lalu kijal..
kalu nak tau..kat kijal tue ada banyak kedai jual lemang!hihi
tak pernah beli pun selama nie..
tapi my mum pesan suh beli kan..
so otw balik tue singgah la..tapi..
kira nasib baik nie dapat beli 2batang tau!
sebab habis sudah nie..banyak yang tengah masak nie...isk2..
laku betol..tapi ifa rasa murah la nie..tak ingat berapa ringgit..
tapi murah la..percaya la..hihi..
murah dan sedap!sebab die betol masak kat api nie..
sebab kan ada orang tipu tau..die kukus dulu atas dapur..
pastu baru masukkan dalam buluh tue..n bakar kejap..
keji betol kan2..erm..no komen la..
dorang yang pilih cara itu kan..
ok2..jum usha picture!

nie saja yang ada..hihi..sebab laku sangat kan2...hihi
kebetulan my mum ada masak kari daging..
so makan dengan kari saja..hihi..
ada juga serunding nie..sedap weh..cukup berlemak!
nice la..tapi tak ingat kedai mana..haha..
sebab banyak betol kedai!

korang suka tak lemang?

7 comments:

Mama Zharfan said...

me tak suka sgt lemang, tp kalau ada, me mkn lah jugak one piece/slice heheh

Omu Rice said...

hurm...kadang2 pernah jugak beli...tapi memang sedap lah...biasanye ayah omu suh dia potong siap2...kadang2 makan atas kete jer...hahahaha....pastu beli jelly kepala...panas2 sedap makan jelly kepala...

Mia Liana said...

hmmm sedapnya lemang... nak skit...

hamzah ian said...

lama tak makan lemang.. sob2.

tiefazatie said...

mz: ye ke..ifa pun..haha..nie my mum suka nie..hihihi

omu: wah...ye ke...hihi..best kan..hihi

mia: hihi...ala..abes dh nie..hee

hamzah: alolo..cian die..nt mkn eh..hihi

beginner said...

Lemang diraja Kijal penah mkn x?

tiefazatie said...

beginner: blum lak wak..best ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...