Thursday, February 24, 2011

ciktom dan bakul baju!

salam peeps!
wah...lama plak ifa tak cerita pasal ciktom kesayangan nie kan2..
nak tahu tak..ciktom nie..suka tido atas benda lembut..
contoh macam baju2..alas kaki..
pastue kan..ciktm dah besar!cumil!hihi
nak tahu tak..haritue ciktom tido dalam bakul baju kami!

taa-daa!adoi la ciktom!nie baju baru angkat la..sabar je la..haha

see...hihi..cumil kan!bukan die sedar pun..hihi

yeay!zoom lagi!comel la awak nie ciktom!
geram!haha...

dasat kan...banyak lagi benda pelik ciktom buat..
xpe...nanti ifa cte lagi...hihi..
cumil kan die!suka!

p/s: ifa tak balik lagi nie..baru nak gerak kot malam nt..hihi..=)

7 comments:

Miza Yusof said...

comelnya cik tom. bulu tu gebu je :)

Myra Jay said...

Hehe, memang sedap pun kalau dapat beradu atas timbunan kain baju.. Mesti cik Tom rasa selesa dan selamat :)

N@di@ said...

teringat kucing nadia dulu dia tdow pose mang macm2 dia datng pun xdundang pergi tak disuruh rindu dia
ada orang bunuh or buang dia sbb dia garang sgt ^__^
tapi nadia n family xpnh nmpak najis dia buang sbb tu mak nadia syng dia sgt tapi tulah dia nakal sgt seday nye :(

Mama Zharfan said...

comel+gebu cik tom ni ;)
me singgah click HB ifa :)

.:|kamaryeah|:. said...

kenapakah comel sgt nie~!!!
atoilaa~
sukernye~

mama_umar_maryam said...

akak pon dulu suke anak2 kucing tau..kdg akak saje je picit smpi berbunyik anak kucing tuh!heheheh..tp mak akak x bg bela sbb mase kecik akak alergik

tiefazatie said...

miza: hihi..die mmg gebu+gemok nie..haha

myra: hihi..patut la...sis tau plak nie..hihi

nadia: isk..biar btol...kejam jg spe yg buang die tue nad..sob2..

mz: hihi..die mmg gebu sis..gemok dan pendek lak tue..haha

mar: nak wat cmne..nie la die..mmg menggeramkan!haha

zety: hihi..ye ke sis..cumil kan..mmg kin geram je nie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...