Friday, February 4, 2011

air milo tin best ke tak ek?

salam peeps!morning!jum kita minum dulu!hihi..maklum la..astaka aritue ada jual murah okie air2 tin nie..nak abeskan stok kot..satu rm1 je kalu tak silap la..so apa lagi..my dad pun memborong la..hihi..salah satunya..nie la die...air milo tin!..

erm..tapi macam ifa xsuka nie..haha..pekat mekat okie..pastu pahit..haha..best lagi milo 3 in 1 tue..tak pun..bagus lagi minum je air nescafe tin kan2...haha..xtau la korang lak macamana kan..ada suka..ada tidak..cam ifa..tidak...haha..nasib baik murah je tau..lala..


so pe lagi kawan2..
kita minum dulu!
minum milo anda jadi sihat dan kuat!
miahaha...=p

8 comments:

mnfila said...

air 3 in 1 membahayakan kesihatan!
jangan minum dgn kerap...
:D

Mama Zharfan said...

me lagi suka milo dlm kotak ie air kotak tu:)

ifa menang conso contest wanita inspirasiku, ifa tau ke tak?

Miza Yusof said...

tak suka!!!! tak suka air milo dalam tin. sebab dalam kepala miza dok bayang tentu air tu dah basi. sebab dah lama kan terperap dalam tin. HAHA.

miza suka air milo yang baru dibuat. sedap :)

tiefazatie said...

mnfila: hihi..xde la minum sllu pun wak..=D

mz: owh...ye ke..nt ifa try..hihi

eh..ye ke..lum lg tgk sis..ifa bru on9..tq!

miza: haha..semangat miz atak suka nie..hihi..luar biasa fikiran miza nie..hihi...

ifa pun suka yg baru buat gak..hihi..

alinac lover said...

yong suka!!!

tiefazatie said...

yong: wah!tahniah!baru jumpa nie org yg suka..hihi

ardinihumaira said...

suka! rasa dia lagi sedap dari bancuh sniri hehe

tiefazatie said...

dni: hihi..ye ke..ifa ssh nie..mesti cari air putih pas minum..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...