Thursday, December 2, 2010

GiveAway Pecah Panggung Dari Fariqscorpio,,


kalaulah aku dapat topup ni ifa akan langgan panggilan & sms tanpa had ke semua nombor celcom!!hanya rm2 sahaja untuk 1 hari dan ifa boleh telefon dan sms sape2 je yang ifa suka selama 1 hari weh!!bahagia gle hidup ifa camtue...best tue kalau ifa dapat topup nie!berbaloi2...hihi..bayangkan la kalau dapat rm15 tue...berapa hari ifa boleh menelefon dan sms tanpa had??seminggu tue!memang berbaloi2 habis la...hihi

okie la...ifa nak tag....
nadia
miza yusof
mamazharfan

kalu kawan2 yang lain nak join meh la..tapi bagi ifa yang bertuah ye..hihi..

11 comments:

tiefazatie said...

wish me luck peeps!hihi..mau topup itu wak!!hihi

ADEEYA said...

goodluck, dapat gayut seminggu tu kalau dapat hehe

Miza Yusof said...

good luck ifa :)
miza baru nak usha GA ni.
sekali ifa dah tag nama miza. hehe. thanks ifa :)

Jejaka Terhangat said...

kalo menang topupkan JT sparuh ek. bleh? hehe..=p

SyUhAdA said...

gudluck ifa~!!

tiefazatie said...

adeeya: tq darl!itu la pasal..hihi

miza: tq dear...hihi...ifa ingat miza...hihi..welcome2..=)

JT: haha..mana blh...hihi...ifa xde keje tau..sbb tu nk menang nie..haha

tiefazatie said...

syu: tq darl!join la gak!tp bg ifa bertuah..hihi

Fariq said...

ouh awk,,
thnx sbb join,,
gud luck,,

tiefazatie said...

fariq: auww..welcome2.hihi.sila bagi ifa menang ye.hihi

Fariq said...

insyaallah, kalo de rezki ade la,,

tiefazatie said...

fariq: hihi.iya.ifa main2 je la.ade rezeki ada la kan2.thanx!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...