Wednesday, December 8, 2010

en.nuffnang bagi BE ke-19 dah pada tiefazatie!nokia!

http://www.blogresipi.com/wp-content/uploads/2009/12/NuffNang_2.0-full.jpg
salam peeps!hihi..alhamdullilah..syukur2...en.nuffnang..i lap u la!hihi..selepas 2 BE dah en.nuff nie metered-kan...dalam masa beberapa hari nie...akhirnye...sudi gak bagi balik 1 BE baru pada blog tiefazatie nie..xpe la..1 pun jadi maa...hihi..lepas nie bagi lagi banyak2 ye...hihi..last ifa dapat BE baru pun masa nie...c ikea itu...tapi c ikea ini pun jarang keluar nie..isk2..nak tunggu dekat2 krismas kot kan..hihi..papepun..tq so much en.nuff!ini ialah BE ifa yang ke-19 iaitu Nokia Speedway...masih lagi bahagian LR nie..xpe2...bersyukur sangat2..hihi...=)

nie la die..cik nokia kita..hihi..owh malu ifa..tinggal sikit je pun BE ifa nie..haha..ye la..pakcik nuffnang asyik metered-kan je nie..sob3..nak buat camne..dah sampai masa kan..maklum la..ifa bukan dapat BE yang tahan berbulan2 pun..kejap2 je nie..xpe la..ada gak rezeki kan..bersyukur2 sangat2...ngeh2~...alangkah bestnya kalau nokia nie pun masyuk macam BE nokia yang dah metered haritue..best tue!hihi..owh berangan lagi..adeh..ifa2..hihi..nokia nie bermula dengan nilai 52sen sahaja ye..xpe2...moga ia bertambah lagi setiap hari yaa..insyaallah...cam biasa..ifa tak target banyak mana pun...at least kalau lepas rm10.00 pun dah bersyukur nie..=)

taa-daa...nie la die...masih trafik yang sama di-entri pasal iklan nuffnang yang metered semalam yaa...ye la..dah ifa dapat tahu dapat BE baru nie siang-nya..camne juga..so trafik still yang sama la kan..sebab ifa terus buat entri ini..hihi..xpe la kan2..nanti kalu dapat BE baru lagi konpem ifa tunjuk trafik yang lain kan??hihi..kebetulan plak masa nie...ada yang metered dulu malam tue...siang-nya dapat BE baru nie..alhamdullilah...syukur2...tq yaa kawan2!jangan la jemu plak nak datang lagi blog ifa nie ye...hee...

okie la...nie je kot catatan ifa kali nie..hihi..moga ifa terus murah rezeki yaa kawan2...en.nuffnang yang disayangi selalu..jangan jemu ek..sila la bagi lagi BE baru yang cun2..xpun yang cumil2 la...hihi..ifa pasti dengan senang hatinya akan buat lagi entri special untuk kamu!hihi...tq so much!untuk kamu juga kawan2ku!thanx a lot!sebab sentiasa menyokong blog pink ifa nie..=)

p/s: korg perasan x n3 yang lepas tue ifa salah picture edit?pegi tulis ME ke-18??haha..adoi la..mengong betol..haha..mengantok2 tue buat n3..hihi..

21 comments:

NeidIyra said...

tahniah yep :) wahh.. uv ifa maintain je.. xlame agi msti dpt B.E ke-20 nih..hehe :)

Miza Yusof said...

tahniah ifa :)

alienelliz said...

samelah iklan nya..ekeke tp kan..knp ifa x tgu??!! haha =P

SYaMiLa said...

bestnya..kak sya pun nakjugak...huhuhu

kay yea said...

jeles2..nk jugak..hee~

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah banyaknya BE nak mintak sikit leh tak...tahniah k

Hidayah said...

yay kumpul BE kumpul ME buat beli tiket ye..hehe

mama tisya said...

jeles2 asyik dpt be br je..akak dh lama tkde dpt be br ni:-p apa2pn tahniah ye

beaty said...

wah banyaknya BE...congrats ya...

ayah,ummi, farish said...

bestnyer..bilalah maya nk cam nie gak..hehhe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah Tie..

Halia Kentang @ Annpaan said...

wah, best nyer tgk trafik dia..
kita ni masih ketinggalan jauh lg..
huhu

suichi said...

murahnyaaa rezekimu kawan~~~ cayalah~~

Adyshariz said...

mai aii..byk BE ifa, akak punya adaelah skit..hehe..itu tandanya ifa ni rajin, nuff pon cayang.. hehe..akak pon tgh gigih nk wat cam ifa ni,

SyUhAdA said...

besnye ifa..

dpt BE bru lg..

syu sedih nie..

dh lme xdpt..

tgh dok pikir nak cashout ke tak..

huhu~

Tomato Gurl's Life said...

tahniah..kan cik tom dah ckp konpem dpt be baru..tinggi trafik ifa..tahniah ye..

tiefazatie said...

ned: tq!haha..maintain mende nya...ikut suka tue..haha...insyaallah..kalu ada la..haha

miza: tq lalink..heee...

ell: haha..jgn nak ngada2..=p

kak sya: best2..xpe..nt pakcik nuff bg ek..=]

kay yea: haha..adoi la..sila anta tiket pd nuff yaa..hihi

tiefazatie said...

mamabalqis: haha..mana ada sebanyak sis..ciput ja nie..hihi

hidayah: haha..baek la sis!hihi..rindu...T_T

mamatisya: haha..mana ada asyik la sis..slow dah nie..sob2..hihi..xpe nt sis lak..tq sis..=]

beaty: xde la dear...tq..=]

maya: xpe...slow2 sis...=]

leily: tq sis...=)

tiefazatie said...

halia: isk2..xde la..nie kebetulan je la..xpe...chaiyok!

suichi: alhamdullilah ging!syukur2...hee..=)

aisha: haha..xde la byk mana sis..bese2 ja tue..ifa rajin sbb xde keje lg sis..hihi..alhamdullilah..chaiyok sis!

syu: alolo..xmo sedih2..ala..cashout je dulu..mana tau murah rezeki pastu dear??try k..hee

ciktom: tq ciktom..xde la..kebetulan kot..hihi..ala..tue tinggi sbb bw cam nak mati..haha..kalu x bw ciktom..adeh..sadis nie..sob2..

Mama Zharfan said...

congrats ifa!!!

tiefazatie said...

mz: tq sis!lama xnmpk sis nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...