Friday, December 31, 2010

rezeki akhir tahun 2010 tiefazatie on 31 disember...=)

salam peeps..ya allah...alhamdullilah...tak sangka nie...last day b4 tahun baru...masih ada lagi rezeki ifa nie..tq so much aten...=)..sebab sudi juga bagi hadiah pada ifa nie...hihi..happy!ngeh2..u make my day...maklum la..malas nie nak join ga n kontest sekarang..isk2..pe penyakit datang nie..huhu...btw..brown and pink is a good combination too!!hihi..nice je kan2...ifa suka!hihi..


aten...btw...ur banner nie...combination colour yang bertuah lak kan...sengaja ke kebetulan nie??hihi..nice...i loike!hihi...sebab tue ada ifa tepek sini..jangan marah ye...=p

nie la die yang bertuah!brown n pinky!tahniah pada cik brown yaa...ifa la yang pinky tue..hihi..tq so much aten!best2...sgt suka hati nie...hihi..boleh2 ifa lupa nie ifa yang join dulu..haha..siap pegi cek balik list nama nie...hihi...jangan marah ye..nanti tak cumil..ahaks..btw..ifa dah email my details aten...hihi..excited nie...tue la..malas lagi on9 kan..sori ye lambat aten...=)

p/s: my 13th winning in december..ngeh2~

7 comments:

shera haifa said...

wahh makin hujung tahun makin mncurah2 rzki yaa..
tahniah sis..

SyUhAdA said...

thniah ifa~!
byk jgk menang bln nie..hehe~

azlina aziz said...

Memang betul, nice combination :p Tahniah Ifa. Jangan malas2 join GA, kalau tak da ifa, tak berseri la GA tu. kekeke.

Mama Zharfan said...

congrats ifa!! byk tu 13 winning for december :) keep it up for 2011 :)

tiefazatie said...

shera: haha..ntah la..tq...alhamdullilah..=)

syu: tq dear..alhamdullilah..blh la..hihi

azlina: hihi.kan2...tq sis..ala..mls nie..adeh..huhu...pesal ntah nie..

mz: tq sis..alhamdullillah..blh la jg kan sis...hihi..insyaallah..=D

Fatin a.k.a. Aten said...

thanx ifa for the entry.. congratz again.. bila dah tau sape menang, baru cari banner n edit2.. bila dah siap cantik plak brown n pink.. hihii

tiefazatie said...

aten: welcome darl..tq2..hihi..wah..ptt pun..cantik!hihi..sbb tue ifa amik skali letak kan n3 nie..hihi..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...