Tuesday, December 28, 2010

bila mak rambang mata!

salam peeps!ehem2...aritue..ifa ada ikut my mum pergi jakel nie kat KT okie..tapi die guna nama lain..lupa lak pe nie..hihi...sebab my mum nak cari kain cotton untuk buat blouse nie..hihi..biasa la..ada sale kan..hihi..so ikut je la..dan motif utama hanya la cari kain cotton untuk my mum okie..kami nie xde dalam senarai okie..

ehem2..haha..habis nie kami buka banyak gle corak2 kain cotton nie..layan je la..c mamat poyo yang layan kami nie..haha...tak suka sangat sbb bajet hensem!dah la katik...hehe...tapi kan..last2 ifa pun dapat gak sepasang kain cotton nie!haha..murah je la...rm39.00...kalu tak silap la...lupa dah nie..haha..bukan untuk raya ye...untuk saja2...hehe...tq mum...=)..ala..adik ifa yang lagi 2org tue pun dapat gak la..hihi...

naa...nie baru sikit tau..
terlupa nak snap masa kami berabes suh budak tue buka kain2 tue..
ye la..nak tengok corak ok ke tak untuk my mum...hihi
ada la dia antara kain di atas yg menjadi pilihan my mum ye...=p

nie la die...kain untuk kami 3org nie..haha
lain2 corak nie..lala..cotton nie...lala...
agak2..yg mana satu ifa punya ek?hihi

nie plak kain2 yang ifa usha nie..cantik gle kan!
adoi la..nak beli...harga boleh pengsan!haha..
so snap picture je la..ok pe...hihi..
kalu ada bajet..leh beli..miahaha...berangan..=p

owh nie baru sikit tau kawan2..haha...lum lagi time cari baju raya!ifa nie cerewet juga nie...haha..adoi la..takpe...lambat lagi...haha...btw..best gak..ada dah 1pasang baju leh tempah dah nie..haha..ok la..nie je kot..xde idea la..lala...see ya!

p/s: arinie ifa kat kuantan kot..kalu xsilap la..maklum la..auto kan2..haha..xpe..dah nak blik umah dah nie..lala

10 comments:

cik dah ganu kiter said...

oo kedai salem aziz textiles ker..
cantik2 kain kat situ kan..tp cik dah segan ler pulak nak msk situ...

Mama Zharfan said...

yg pink tu canteek...me kan peminat pinky2 stuff heheh

Fatin a.k.a. Aten said...

jakel tganu nama Salem Aziz Textile kan? aten tak penah lg g situ, byk pilihan tak?

mama tisya said...

kain cotton yg corak english cantik bangat...akak br je siap 3 pasang bj..nk simpan utk raya lmbt lg so kena rasmi la tk lama lg...heheheh

mrfrogos said...

sy jd follower awk..
jd la followersy jgk hehehehe

ibuayahdamia said...

ini betul2 sudah rambang mata ni...btw pink tetap menjadi pilihan...hehe

ardinihumaira said...

beli kat dni etep :D

tiefazatie said...

cik: aah..itu la itu..hihi..cantik2..ala..nak segan pe..masuk je la..hihi

mz: aah...ifa pun..hihi..=)

fatin: aah...hihi..ok gak la..not bad la..hihi..try la..

mamatisya: aah..ifa setuju nie..wah..byk tue!jeles..hihi..best la sis..nt raya nt beli lain kan2...hihi

mrfrogos: insyaallah..thanx yaa..

ibuayahdamia: kan2 sis..hihi..owh itu sdh pasti..mata ifa nie pink ja nie..

dni: hihi..dni2...ada2 ja nie..hihi

Mama Balqis said...

murahnya kain cotton kat c2...slama ni me slalu je lalu kt dpn saleem aziz tu tp tak berani nk masuk!

tiefazatie said...

mamabalqis: hihi..sale la sis..laa..ifa n my mum mmg beli situ je sllu..haha..xde la mahal sgt..biasa je...masuk je sis!hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...