Sunday, July 10, 2011

biskut captain munch original lak!

salam peeps!hye2...hihi..owh masih gle biskut captain munch nie..haha...ingat kan haritue dah balun beli banyak nie!rupanya..ada lagi yang tak rasa lagi nie..maka nya..harus la dibeli..ngeh2~!..tapi kan..cam lebih kurang tiger la plak yang nie..hihi..hentam je la..haha..


percaya la..lebih kurang tiger je pun..cuma die ganti huruf M je nie..hihi

kesimpulannya..ifa masih konpius..haha..sebab suka lagi tiger kot..lama dah makan kan..cam yang haritue..lebih kurang chipsmore n oreo nie..dah konpius mana best..tapi..bile fikir2 balik..cam sama je..haha...harga je kot lain2...=p..korang camne lak?dah try x?

btw..korang nak usha tak vios purple baru yang gojes tue??
pastu ada lak hp samsung yang comel lote weh sekarang!

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

4 comments:

mysha said...

dIk, ko raJin ek maKan biskut nih.. aKak bisKuT2 nih timE kAT opiS jER lalu teLAn..ekekekeke

eh diK ko naK tipS kan.. aKak nih bukan PTD dik so taK taw nAK adVIce per.. tP seTeLah aNgin baIk haTi akak nih daTang, aKak tlg GooGle kAT ko..

ce tRY tGk link nih

http://www.catzer.com/tips-cemerlangexam-ptd.html

sOrylew lambAT reply, aKaK weeKEnd mmG tak updaTE.. haRi berSAma faMily la kaTAkan...

tiefazatie said...

mysha: xdela selalu kak..kdg2 je..haha..wat n3 je suka2..hihi..

owh..xpe kak..saje je tanya..hihi..wah..tq kak..hihi..baek sungguh akak nie..=)

xpe kak..phm gak..hihi..mmg hari ngn family kan2..hihi..happy weekend kak!

lala shaheila said...

baru tahu pasal biskut ni..

wah, vios baru sgt cantik :)

tiefazatie said...

lala: hee..ye ke..lama dh nie..try la!hee

yup!sangat!hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...