Wednesday, July 20, 2011

Sarang Jerung Nak Menempel Kat Blog Tiefazatie..=)


hye peeps!
pergh..korang percaya x??sarang jerung nak menempel kat blog ifa!
sangat la bangga ok..hihi..walaupun ifa takut..haha..
tapi..disebabkan boleh dapat duit yang bernilai rm150 keseluruhannya..
korang xnak ke??ifa nak..lala..meh la gi terjah sarang jerung nie..=)
konpem korang terus nak belai2 je jerung2 nie..xtakut dah..kekeke..
lagipun kan..senang je pun contest nie..xde susahnya..
janji ramai datang terjah sarang jerung nie dari blog korang..
korang la yang menang!
so..simple je kan2..senang je kan2...heee..
syarat2 die pun..alahai..pejam mata pun boleh tau!
pe lagi..meh la join sekali nie..bukan apa..
kalu nak join korang baca la segala syarat2 kat entri c sarang jerung tue..
isk..pe la ifa merepek nie..haha..korang gi la baca sendiri ek..
terjah nie entri rm150 nie hah..hihi..

lagi pengsan korang!panjang ow..nie ifa dah wat rumusan nie..lalala..

5 comments:

tiefazatie said...

en. sarang jerung..jgn marah..ifa mengarut nie..hihi

GaDis BuTtErFLy said...

ingat kn betol2, hihii, ifa, cerpen pepatah itu part 2 akn mia post ari nie, nk baca, dtg la kt blog mia k... :)

tiefazatie said...

gadis butterfly: hehe...owh..ok..noted!

Jerung Gergasi said...

keh3 kelakar pulak baca ..nice2~ ..

tiefazatie said...

jerung: haha...adaka..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...