Tuesday, July 26, 2011

gagah perkasa balang kecik comel dari IKEA ini..=)

salam peeps!hye2..hee..semalam kan..ada 2 hadiah sampai nie..best2...maklum la..dah jarang bertuah..so tunggu sisa2 hadiah yang belum sampai je la..hee..jeng2...1st hadiah yang ifa dapat semalam nie...pergh..memang xsangka owh..sangat gagah perkasa buatan IKEA nie..terkedu ifa nie..berfikir2 pun ada nie..hihi..tq so much sis zety!

sis..dasatnya..terkedu ifa masa buka hadiah nie tau..pergh..tahan lasak nie..biar btol nie sis pos biasa je nie?alhamdullilah..selamat sampai nie..hihi...sekarang ada atas meja sebelah tv..ifa xtau la mak nak buat apa tue..perhiasan ke nak simpan barang..hee..ayah ifa dah gatal2 tangan nak letak jeruk dalam tue..haha..adui la...mana boleh..comel sangat kan..ntah pape je ayah tue..hihi..tq tau sis..comel2...suka2..=)

hee..masa dapat je nie dah tau sis zety punya hadiah nie..
en.posmen siap hon2 suh kuar amik nie..hehe...

terkedu jap masa dah siap buka bungkusan nie..=D

masih blur2..berfikir..waaahhh...
hee..tue stickynotes ifa kuarkan dari balang tue..

comel je nie..tq so much sis!
err..betul ke nama die balang comel ifa panggil nie?
haha..suka2 je...xpe..janji ifa dah dapat kan2..hee..


jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

7 comments:

mama_umar_maryam said...

alhamdulillah sgt sampai dgn selamat, sebenaye risau sgt mase nk pos tu,tp x larat lah nk poslaju sumer iefa,hehehe..buat jeruk pon xper,comel je ;)

amiraliyana said...

cantik la! bertuah sis.. tahniahhh!

Cik Tqah said...

hohoho..beshnye iefa..

amiey lee said...

ari tu borong balang2 ikea ni buat isi rempah ratus kat dapur huhu..seriusss tahan lasak balang ni

tiefazatie said...

zety: syukur..hee..aah..selamat je nie sis..hehe..laa..ingat sis mmg yakin nie pos bese nie...hihi..xde la..ifa ok je sis..kagum gle..gle tahan balang nie..=)..tq ye sis..hee..mmg..ayah ifa tue..ada je..haha

amira: hee..tq dear..=D

tqah: hihi..mmg..haha

amieylee: wah...ye ke sis..maklum la..sini xdok IKEA..sob2..

zmah said...

Akak ada 5 bekas ini di rumah..

tiefazatie said...

zmah: wah..ifa ada 1 nie je..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...