Saturday, July 23, 2011

kenangan amik exam PTD 2011..=)

salam peeps!hye2..hihi..
nak tau pe kenangan die?nie haha..kertas kajang kosong nie..=p
ada lebih kan masa ifa jawab2 esei tue..
lagipun ifa dah siap tulis details ifa semua..sah2 kena buang sendiri..
xkan nak tinggal atas meja je nie..camne la nak jadi PTD kan?hihi
so dari ifa buang..better simpan wat kenangan nie..=D
suka2 je kan..hihi..xpe..bukan ada apa pun..
eh..tak salah kan2..naya je ifa suka2 tunjuk sini nie..hee

see..memang kosong punya nie..
ifa dah blur kan details ifa la..=p

korang yang haritue amik exam PTD camne lak?
ok x?hihi..dah lama baru ifa tanya kan..hihi..
ifa boleh la..hihi..tapi soalan math die senang kan2..hehe..

jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

9 comments:

Ardini Humaira said...

dni lom penah amb exam ni.. hehe

tiefazatie said...

dni: yeke..xpe2..nt amik eh..hihi

GaDis BuTtErFLy said...

ifa, cmner nk mintak ptd n cmner exmnyer?? susah x?

icee-yah said...

takpe.pengalaman tu lagi penting kan:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sis pun tak pernah amik.. :D

caliph shuriken said...

smpat jgak ifa bw balik paper kosong ni ek.. sy tinggal jaa kt situ, hikk...

tiefazatie said...

gadis: isi je kat jobmalaysia tue..erm..ok la..tapi banyak ke tau pasal malaysia la..hee..kan nak jadi pekerja gomen..so hal ekonomi,politik,keselamatan,sejarah..semua la kena amik tahu..hihi

icee: aah..btol2..thanx icee..=)

lily: xpe2..hee...=)

caliph: aah..sayang la nak tinggal lg pun cam xsopan je tinggalkan nie..sudah ifa duk meja depan sekali tau..haha..

zuneta said...

ifa...sila jangan tunjuk paper tuuu...tgk pun, dah rasa pening kepala dan nak pitam...tu belum tgk soklan...tertekan lau dapat exam gov ni...

tiefazatie said...

zuneta: hehe..lucu la sis nie..adui la..rilek2..hiii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...