Friday, July 29, 2011

rezeki 1 ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi..=)

salam peeps!selamat malam!hee..syukur alhamdullilah ya allah..ifa sangat2 bersyukur dengan rezeki2 yang diterima nie..alhamdullilah..moga kawan2 ifa pun dimurahkan rezeki sentiasa..amin..insyaallah..selamat menyambut bulan ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi je nie ye kawan2..moga kita sama2 dapat beramal ibadat dengan sebaiknya..=)

ifa teda niat untuk menunjuk2 ye..ini sekadar entri2 tanda terima kasih pada pihak penganjur CGL yang ifa join dan ifa bertuah ye..ifa xmo nanti kang ada yang cakap ifa nak menunjuk2 pulak..teda langsung niat bha..alhamdulllilah..setakat nie..semua ifa buatkan 2 entri khas untuk penganjur2 yang mana ifa bertuah dengan mereka..1 entri apabila ifa tahu ifa bertuah..1 lagi entri apabila hadiah ifa terima nie..maaf kalu ada yang tertinggal..maklum la..dulu masa awal2 join nda plak tahu mo buat apa kan..haha..isk..kenapa la ifa ttbe bebel2 nie..haha..

ok la..nie ifa nak ucapkan..tq so much ros!hee..tq2...sebab datang inform bagitau ifa bertuah ngan kamu nie..alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan ros nie..even ifa lambat join nie..maaf bebyk ye..tapi xsangka lak..betol lak ifa teka besday ros nie..ifa hentam je tue nombor cantik kan..hihi..hepi belated besday ye dear..moga panjang umur..murah rezeki...amin..insyaallah..=)

tahniah juga pada pemenang yang lain ye..especially sis lin..murah rezeki sis nie..menang hadiah best2 nie..tahniah ye sis..ifa pun kalu boleh nak gak cam sis..kena rajin join kontest offline la plak nie..hehe...=)

syukur alhamdullilah..ada rezeki ifa ngan ros nie..=)
tq so much dear!
rezeki 1 ramadhan nie..syukur..alhamdullilah...
nanti 1 ramadhan nie..baru la ifa dapat topup nie..wee..


jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

p/s: my 20th winning in july..ngeh2~

14 comments:

darkrose~ said...

terima kasih atas entrynyer~ rezeki kamu~:)

tiefazatie said...

darkrose: sama2 dear..syukur..alhamdullilah..=)

Ijah EmoTemo said...

wah rezeki ifa! tahniah ifa :)

GaDis BuTtErFLy said...

congratz, ifa.. ceria2 k :)

abbey~ said...

wahwah... congrats~~

bace entry loghat mcm sabah, tp asal ganu. hehehe... tahniah bha~ :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah Ifa..Rejeki menjelang Ramadhan.. ;)

hazz death said...

wahh... alhamdulillah...

deqlis said...

tahniah...bbyk rejeki tu:-)

jom join segmen sis
http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/segmen-pengalaman-puasa-pertama.html

tiefazatie said...

ijah: alhamdullilah ijah..tq..=)

gadisbutterfly: tq dear..insyaallah..=)

abbey: thanx yaa...hihi..stdy UMS bha dulu..haha..harus la pandai loghat sabah..nda pandai hilang bha nie..ada saja..haha

tiefazatie said...

lily: tq sis..alhamdullilah..=)

hazz: syukur alhamdullilah...=)

deqlis: tq sis..alhamdullilah..ada la juga dr teda kan..hee..insyaallah sis..=)

Lin Azlina said...

ifa...tahniah jugak....rezeki tak ke mana kan...

tiefazatie said...

sis lin: tq sis..hee..aah..=)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tahniah tahniah

:)

tiefazatie said...

ini belog saya: tq2..hee..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...