Tuesday, July 26, 2011

Give Away Contest #1- kitepunye


hye peeps!


blog kitepunye sekarang meriah belaka,
kerana ada buat giveaway,
syaratnya mudah senang pastinya,
hanya perlu buat pantun empat kerat,yeay!.

pantun lagi kelakar lagi bagus tau,
jangan lupa follow blog kitepunye juga,
kena buat entri khas tau,
dan linkkan ke blog kitepunye yaa.

entri dibuat ada tajuk khas,
Give Away Contest #1-kitepunye itulah tajuknya,
mereka ini yang ifa tag khas,
mizayusof,mamazharfan, dan juga nadia.

setiap permulaan ada pengakhiran,
tarikh akhirnya 26julai2011 ya,
jangan malu jangan segan,
mari semua memeriahkan giveaway kitepunye yaaa.

kalu dah siap buat pantun empat kerat,
jangan la lupe tinggal komen di blog kitepunye,
mesti la kitepunye nak semak juga,
kalu rajin letak la gambar sekali ye.

ini la die gambar ahli keluarga ifa,
maaf la kitepunye ahli keluarga ifa ramai,
senang tunjuk gambar macam nie ya,
boleh nampak jelas muka sorang-sorang ni.











voucher kfc/mcd/pizzahut hadiah yang kitepunye nak bagi tau,
mandi tak basah tido tak lena,
hingga mimpi mengigau-ngigau,
bahagianya hidup kalau ada tuah c ifa.

siapa tahu ifa bertuah nanti?
boleh belanja family ifa makan-makan,
moga kitepunye dimurahkan rezeki,
amin insyaallah mudah-mudahan.

blog kitepunye blog peribadi geng,
boleh dibaca oleh semua jenis blogger,
designnya simple,cepat lagi loading,
konpem la disukai ramai blogger.

kali pertama ifa sudah jatuh cinta,
melihat gambar family kitepunye di sidebar,
aksi yang comel dan juga ceria,
pastinya sebuah keluarga bahagia dan sporting giler.

ifa gigih membaca entri kitepunye,
maklum la pertama kali datang menerjah,
rajin join sms kontest majalah cosmopolitan rupanya nie,
murahnya rezeki selalu bertuah.

jangan nak gatal jaga tingkah laku,
puan kitepunye sudah berkahwin,
hidup bahagia dengan keluarga tercinta tau,
ada 2 cahaya mata qurratul dan irfan.

tiada yang mustahil di dunia ini,
kita perlu redha dan percaya jer,
ahli keluarga kitepunye ada 1 persamaan ini,
semua yang lahir di bulan oktober.

unik sungguh tarikh lahir anak-anak kitepunye,
selang 3 hari menjadi perbezaannya,
qurratul lahir 3 hari selepas tarikh lahir kitepunye,
ifran lahir 3 hari selepas tarikh lahir papanya.

ifa dulu malas membaca nie,
itu la sebab kena paksa dari kecil,
punya berabes ifa baca blog kitepunye nie,
banyak juga kenangan terindah anak-anak yang comel.

isk,mata ifa mengantuk sudah,
cukup-cukup la buat pantun nie,
agak-agaknya ada tak rezeki dan tuah?,
boleh ifa merasa hadiah daripada kitepunye.

sampai di sini saja pantun dari c ifa,
mana la tahu kitepunye bosan sudah,
tak mo la muntah-muntah membaca,
moga entri ifa nie antara yang terpilih.


pinjam dari pakcik google..hee

p/s: pantun2 ini semua hak cipta terpelihara tiefazatie..dilarang meniru!

5 comments:

tiefazatie said...

moga ada rezeki ifa ..=)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck Ifa..
Pandai Ifa ni berpantun..
Moga ada rezeki.. ^_^

tiefazatie said...

lily: tq sis..ahha..hentam je..tp xkelako nie..sob2..xtau nak wat camne..amin..insyaallah..blh spend makayah...adik2 kalu menang..=)

Diana @ bilakukatacinta said...

slm kenal...best of luck dear~

tiefazatie said...

diana: salam kenal sis..tq..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...