Sunday, July 31, 2011

"Kisah Aku & Tupperware"


Myspace Blinking Text - http://www.blinkingtextlive.com

hye peeps!
ifa nak join kisah aku & tupperware nie..

nie adik ifa ngan sebahagian koleksi tupperware yang ada digunakan nie..
berhabis amik semua yang ada kat rak makanan nie..hihi..
tue pun ada lagi yang xmasuk dalam gambar..hee

kisah aku dan tupperware memang sudah sebati sejak dari kecik sampai ke besar nie..paling yang ifa tidak boleh lupakan nie..dulu masa kecik-kecik kan..tupperware kesayangan ifa selalu berkulat nie!haha..adui la..disebabkan kes terlupa keluarkan dari bag la..nama pun kanak-kanak sekolah rendah nie..suka sangat bawa bekal makanan untuk rehat nie..mesti la guna tupperware nie..malangnya tiap kali hari jumaat..selalu la terlupa nak keluarkan dari bag nie..time teringat nie..cepat-cepat la keluarkan nie..takut mak marah kan..hihi..tapi itu la..konpem la berkulat-kulat nie..kalu ada sisa makanan lagi la..haha..nasib baik tupperware kan..so cuci bersih-bersih..dah boleh guna balik seperti biasa..hee..tahannya tupperware itu..sampai sekarang ada lagi tau..adik ifa lak guna nie..hee..masih tahan lagi tutupnya..tidak perlu ditukar lagi nie..betapa hebatnya tupperware nie..memang la untuk seumur hidup nie..hee..mak ifa memang buat pilihan yang tepat kan..ifa pun menjadi penggemar tupperware sekarang nie..tapi sekarang nie takde la berkulat-kulat ye..dulu je masa kecik-kecik...haha..=)

“Saya mahu menang contest Kisah Aku & Tupperware untuk memenangi Hadiah UtamaHamper Tupperware Bernilai RM300

13 comments:

tiefazatie said...

wish me luck peeps!

Lea IsNaw! said...

gudluck ifa
dpt tupperware tu bg lea satu..hehe

tiefazatie said...

lea: tq dear..haha..ifa nak bg mak nie..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck ifa..ingat zaman kanak2 dulu..sekolah rendah slalu bawa bekal pakai tupperware.. ;)

tiefazatie said...

lily: tq sis..hee..kan2..skrg ifa xkeje lg..so duk umah je ni..bottle air eco tupperware la yg selalu guna..ada je kat bilik..hihi

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Selamat berpuasa ifa n good luck!

tiefazatie said...

cetusan seikhlas rasa: slmt berpuasa gak sis..tq..=)

::NureeN:: said...

mak aii byknyerr... gd luck

tiefazatie said...

nureen: haha..mana ada sis..bese je nie..tq..=)

~ Mr Ej ~ said...

begitu...huhuhuuhu

tiefazatie said...

mr ej: aah..begitu la..hee

syieda_joy said...

goodluck tayunk..^_^

tiefazatie said...

syieda: tq lalink..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...