Wednesday, July 20, 2011

fridgemagnet pilihan ifa dari penang dah sampai nie..=)

salam peeps!hye2..hee..dah lunch ke?hari nie ifa wat entri pasal hadiah ifa dapat semalam ek...takde idea la nak cte pasal apa nie..hihi..otak nie blur..T_T..ok la..pagi tadi ifa dah cte pasal 1st FM yang ifa dapat dari kuching,sarawak kan2..kali nie pasal 2nd FM ifa dapat semalam gak nie..sekali la nie ifa dapat..cuma lain2 entri je ifa wat..hee..ifa dapat FM dari penang lak!hihi...tq so much sis nureen!sangat suka..comel FM nie..=)

sangat best perasaan ifa semalam..ye la..dapat 2biji FM sekali nie..dah la dari negeri lain2..1 dari sarawak..dan lagi 1 nie dari penang..best2..sebab ifa pun xde lagi FM dari dua2 negeri nie..hee..=)..moga ada rezeki ifa dapat FM lagi nie..boleh tambah koleksi FM yang ciput tue lagi..=p

nie la die 2nd hadiah yang ifa dapat semalam..hee..
dua2 pos ekspress nie..nice kan..=)
FM yang nie daripada sis nureen..tq so much sis!

nie la die FM penang yang ifa pilih!hihi..comel kan2..
ifa pilih nie sebab tulisan penang tue memang die lukis atas FM nie..
bukan yang lekat2 nie...pastu lukisan die unik nie..nice..
dan bentuk die pun lain nie..tue la sebab ifa pilih yang nie..
baru la heritage betol kan2..hihi..tq sis nureen bagi pilih2..
rambang mata ow masa nak pilih haritue..
cam nak je mintak lebih dari sis nureen nie..hihi..
tq so much sis nureen!
selamat dah ifa lekat kat peti ais nie..=)


jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

14 comments:

tiefazatie said...

sangat suka dapat FM nie..comel!hihi

Ardini Humaira said...

bertuahnya ifa:)

p/s:bestnye pos guna pos ekspress sampai. dni pso, semuanya return. sobss

aDieyZa said...

nak FM jugak.. suka kumpul FM.. huhuhu..

tiefazatie said...

dni: alhamdullilah..hee

isk..ye ke..tuan die xamik ke?adeh..

adieyza: hee..ifa pun baru je mula kumpul nie..ada sikit je..hihi

ifwat SAHAJA said...

dari Penang tuu.. hehe..
sememangnya canti yg di lukis sendiri dari yg tampal2 stiker.. hahaha


http://www.iefwatsahaja.com

Khairil said...

penuh tak lagi pintu fridge dgn fm?

lilypelangi said...

comel nye . nk FM ley ? hehe

dilazfamily said...

tahniah ifa.best dapat FM, akak pun tgh kumpul FM

tiefazatie said...

ifwat: hahaa..pe ko merepek ah..haha..

khairil: haha..xde nya..ciput je nie..hihi

lilypelangi: kan2..comel kan2..xleh..=p

dilazfamliy: tq sis..aah..best2..ifa pun baru je mula..sbb join CGL la nie..haha

Fathiah Hamim said...

best nyaaa

Faraa Eiman's said...

tahniahh !

tiefazatie said...

fathiah: mmg best..hee

faraa: tq dear..=D

nanakimie said...

shantek FM tu:)

tiefazatie said...

nanakimie: kan2..hihi..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...