Monday, July 25, 2011

yeay2..xsabar nak tahu dapat FM china ke singapore..=)

salam peeps!hye2..hee..lama dah ifa xbuat entry pasal ifa bertuah kan2..alhamdullilah..harinie ifa bertuah nie..tq so much sis lily...=)..baek hati sis lily nie..dengan hanya tinggal komen wish hari jadi kat n3 sis lily..pastu tetibe je esoknya sis lily bagitau nak wat cabutan bertuah untuk kawan2 yang ada wish nie..=)

tq so much sis..best2..sebab ifa antara yang bertuah nie..wee..suka2...sebab boleh dapat FM lagi..cuma xtau dari singapore ke china..hee..xpe2..dua2 pun ifa xde lagi..so ok je..hee..tq so much sis lily!tahniah juga pada mereka yang bertuah juga..=)


alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan sis lily tau..
orang 1st gitu yang bertuah..
tq so much sis..=)
sangat suka..boleh tambah koleksi FM ifa..hee

jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

p/s: my 14th winning in july..ngeh2~

8 comments:

tiefazatie said...

tq so much sis..=)
sgt suka nie..sbb dpt FM..hee

nanakimie said...

congrats dear:) bestnye dpt FM lg....hehe...

tiefazatie said...

nanakimie: alhamdullilah dear...hee..tq..=D

Macam_Betul said...

FM tu apa?hehe

[sutera kasih] said...

congrats dear..bertuah :)

tiefazatie said...

macambetul: err..fridgemagnet..=D

suterakasih: tq dear..alhamdullilah..=)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..TQ ifa..

Tahniah ye..ifa mmg selalu bertuah..masa sis wat Random tu..mmg no. ifa yg 1st keluar..mmg lucky..btw..nnt sis pos sekali..msh ada yg blum bg address lg.. ^_^

tiefazatie said...

lily: most welcome sis..

tq sis..hee..xde la sis..bese2 je..lama dh xbertuah..nie baru bertuah balik ngn sis..hee..tq so much sis!ok..paham jg..hee..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...