Wednesday, July 11, 2012

restoran subang ria: yeay!wantan mee yang sedap itu..=)

salam peeps!hye2..lama dah kteorang x makan kat restoran subang ria belakang FAM kelana jaya tue..so,semalam kteorang pergi la lunch kat situ!hee..

ifa macam biasa la..terfikir2 nak makan apa nie..mula2 ingat nak try makan kebab tue..tapi..macam teringin lak nak makan wan tan mee kesukaan ifa tue!maka nya..ifa makan la wan tan mee kesukaan ifa yang berharga rm5.00 itu..ais kosong rm0.30..so,total ifa spend rm5.30 sahaja..=)


wan tan mee yang sedap itu!adui la..terliur..=)


zoom dari jauh sikit lak!hee..ada dumpling 2 ketul tau..isi ayam yang dikukus..sup ayam..cili jeruk..kicap pekat..awesome combination!sangat sedap weh!ifa x pernah bosan pun makan nie..percaya la..hee..but next time, ifa patut try gak makan kebab itu..harga lebih kurang je kot..=)..btw,korang dah pernah makan sini x?

p/s: kawan2..sila la rajin2 kan diri anda meng-usha blogshop kami,D'aifa Boutique ye..semuanya diimport khas daripada cambodia..harga pun sangat berpatutan..=) 

11 comments:

mama tisya said...

lprrrr

Wanieys said...

ifa akak mmg tingin betul nk mkn wantan mee...tp kt kdh ni xtau la area mn ada..kena g sana gak kot hikhik

nanakimie said...

mula ingat ayam je,tenggelam da mi nya.heee....

Myra Jay said...

Adehhh!!

Tengo gambar pun dah terliur ha :D

MamaEma said...

wah...cedappp tuuu..

Ijah EmoTemo said...

Sedapnya Ifa!!! heheheh

LiYa HaNiF :: said...

aduhaiii wantan mee pulak.. bila nak dpt nie.. :)

caliph shuriken said...

ehh, knapa sup ayam tu mcm cair sgt? terlebih diorg cmpur air kot, erkk...

NUNU EERA said...

alamak.. nmpk sedap la.. nk kne pgi ni.. ifa nk tolg bwkkn x?? hehe..

tiefazatie said...

mama tisya: g mkn sis..=)

wanieys: hee..try la sis google2..mesti ada tue..jauh sgt la plak nk suh dtg KJ nie..hee

nanakimie: hee..ada tue mee die kat bawah..hihi

myra: sedap kan2..=D

mama ema: aah..sgt sedap sis!

tiefazatie said...

ijah: iya dear!hihi

liya: ala..sis pergi je kat kedai2 blkg FAM tue..paling ujg./.restoran subang ria..dpt la nt..hee

caliph: xde la,mcm sup ayam biasa je..tp xde isi kot yg nie..haha

nunu: haha..g ah ngn ur hubby..blkg FAM KJ je..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...