Saturday, August 20, 2011

puasa hari ke - 19 : nasi lemak + kebab roti pita + sayap ayam + yongtaufu + jus mangga + jus buah naga!

salam peeps!hye2..hee..semalam faez n faeq berbuke lagi ngan kami nie..after berbuke dorang balik dungun dah nie..hee..mak ifa masak nasi lemak je nie..ifa lak wat kebab roti pita nie..saja nak bagi dorang makan lak..pastu mak ayah ada gak beli yongtaufu yang sedap tue..sayap ayam..tak lupe gak jus buah yang marvellous!jus mangga n jus buah naga nie..jum la usha picture...=)

nie la die jus buah naga + jus mangga..
best2..alo yang ifa cakap rm2.00 sebungkus tue..

yongtaufu yang sedap pun ada gak..
mak cakap nak bagi faez n faeq rasa lak..=)

nie lak yang kteorg rebus sendiri je..hehe..
bagus kan..jimat dah nie..hihi

jangan tanya nape sayap ayam nie jadi gini..
ayah sibuk2 nak deco kunun..adeh..haha
yang nie mahal lak..1 = rm1.70 nie..

naa!kebab roti pita ifa buat..ada 8keping ifa buat nie..
tapi amik picture yang nie je..haha

nasi lemak mak masak!hihi..
sayap ayam tue..ifa amik kepak je..peha kecik bagi mak..=)

alhamdullilah..syukur dengan rezeki yang ada nie..
harinie..erm..xtau lagi nak masak pe..hehe..

jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..

5 comments:

Ijah EmoTemo said...

heee best nasi lemak! sjk bulan puasa ni tak mkn lagi nasi lemak heheh

Joel Leslie said...

sedappppp nyerr !

psst, kebab roti pita tu macam tauhu sumbat :D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

semuanye pun sungguh menyelerakan.. :)

dilazfamily said...

sedap yer semua lauk berbuka puasa ifa.malam nie makan apa pulak?macam nie nak jadi kakak angkat ifa lah, leh makan sedap macam nie selalu.hehehe

tiefazatie said...

ijah: hehe..aah..best2..ifa pun nie baru je masak nasi lemak masa pose..hehe..

joel: sgt sedap!haha..adaka roti pita cam tauhu sumbat??hahaa..sebab ifa ada letak lobak,timun n salad sekali kot..hihi

lily: aah..alhamdullilah...

dilaz: hee..bese2 je la sis..malam nie mee goreng je kot..haha..ada2 je la sis nie..malu ai..bukan pandai masak sgt pun..mak ifa la yg pandai..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...