Sunday, June 12, 2011

siapa yang tak suka kalau dapat topup free kan2..=)

salam peeps!hye2..syukur alhamdullilah...ada lagi rezeki ifa nie...agaknya sekarang nie lucky number ifa ialah nombor 3 la kawan2..hehe...tq so much faraa!!tq juga sebab inform ifa kat shoutmix tue...cute je nie..=)

naa...see..cute kan..hehe..=)

kebetulan ifa pun baru je on9 nie masa cik faraa kte nie tinggalkan jejak.. ifa pun pelik la..ngan kata2 itu ingat pasal terengganu menang semalam..haha..rupanya sebab ifa antara yang bertuah..ngeh2~!...tahniah juga pada pemenang yang lain!ifa bertuah juga..dapat 3rd prize...hee..tq so much dear...kami sudah pun berkontek2 di fb faraa tau..so just tunggu topup masuk je la..hihi..happy2..boleh la tepon en.bebeh sayang nie..hee..sebab hp ifa sekarang pun xde kredit la..haha..sangat bersyukur dengan rezeki yang ifa terima nie..=)

ifa dapat nombor 3..weee...
dapat topup rm10 tue..sape nak bagi free kan2..
tq faraa..=)

p/s: my 5th winning in june..ngeh2~

16 comments:

tiefazatie said...

syukur alhamdullilah..rezeki ifa..=)

amiraliyana said...

rezeki ifa lagi. tahniah!

tiefazatie said...

amiraliyana: alhamdullilah dear..tq..=)

Faraa Eiman's said...

hikhik , tahniah2 ! xD

tiefazatie said...

farra: heee..tq2..=)..

Mama Zharfan said...

congrats ifa!

NURUL AINI NORAZMAN said...

muranye rezeki kak ifa,. apa rasie ni,.hahaha

shera haifa said...

nak adiah topup juga,, ermm tp xde rezeki lg buat masa nie lah.

tiefazatie said...

mz: tq sis..=)

aini: alhamdullilah..ada juga nie..dari xde kan..hee..xde rahsia pun..just ikhlas je bila join giveaway nie..pastu join la selagi mampu..haha

shera: hee..insyaallah...nt2 rezeki kamu lak dear..=)

orang panggil aku 'KAM' said...

eleh dapat topup je pun huhu...ni wat den jeles ni ha.... hahaha
topup rm10 leh tahan seminggu tu huhu
tahniah2...

tiefazatie said...

kam: err..apaka??haha..cam ifa cakap..sape nk bg free kan?hihi..aah..leh thn seminggu nie..hihi

orang panggil aku 'KAM' said...

betui2 tu sapa yang nak bagi free...huhu....

Azyan said...

waa.topup free,bestnya.jeles.haha.sebab kredit tengah x da

tiefazatie said...

kam: hihi..kan2..=)

azyan: hee..mg best tau..haha..xyah la jeles..ifa pun xde kdt nie..haha

Myra Jay said...

Rezeki buat Iefa, tahniah again ye :)

tiefazatie said...

myra: alhamdullilah sis..tq..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...