Thursday, January 20, 2011

wanita inspirasiku 2010




Wanita Inspirasiku 2010 ialah:

PN LATIFAH BTE HJ.ENDIN iaitu bonda tercinta ifa..=)

mengapa bonda ialah wanita inspirasi 2010 bagi ifa ialah kerana..

mak ialah bonda,ibu,ummi,mama kesayangan ifa dan adik-adik ifa...bagi ifa mak seorang ibu yang tabah dan gigih membesarkan kami tujuh orang adik-beradik tanpa memikirkan kehendak dan keinginan mak sendiri...ini kerana mak merupakan seorang wanita yang berpelajaran tinggi...mak mempunyai segulung ijazah...

namun atas sebab-sebab tertentu mak menjadi seorang surirumah sepenuh masa...mak memang superb kerana mak hebat memasak, mengemas, mencuci, menjaga dan juga mendidik kami semua...bayangkan la mak umpama guru di rumah bagi kami...tanpa mak, tidak tahu bagaimana la keadaan hidup kami ini...

alhamdullilah..kami semuanya berjaya di dalam pelajaran..tidak pernah menghampa mak lagi..moga mak bangga dengan kami semua..tanpa mak..siapa la kami...mak sangat menyayangi kami kerana mak pasti akan dahulukan kami dalam setiap apa yang dilakukan mak..kami la yang mak fikirkan dahulu..mak la pujaan hati kami..wanita inspirasi dalam hidup kami..kami sayang mak!

147 patah perkataan...=)




ini la mak dan ayah yang ifa sayang...=)


kalau ada rezeki ifa..hadiah ini pasti ifa bagi pada mak ifa..=)

ifa nak tag
nadia
mizayusof

5 comments:

tiefazatie said...

moga ada rezeki ifa..pasti menjadi hadiah buat mak ifa..=)

PuanBee said...

PN latifah yer..sebijik nama bee ahah! tapi ada bee lah kat belakang tu..

baguslah tiefa hargai mak sendiri.. :)

tiefazatie said...

puanbee: ye ke sis..hihi...sma plak ek...

itu sudah pasti kak..=)

Miza Yusof said...

good luck ifa :)
thanks tag miza.
tak sempat dah nak join sebab tkleh pk ni. tkda idea.

tiefazatie said...

miza: tq darl..welcome..laa..ye ke..sori..ifa pun lmbt nie..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...