Monday, September 10, 2012

shopping secara tidak sengaja di ikea,padini dan brandoutlets ipc..=)

salam peeps!hye2..cte nie dah lama dah..minggu lepas kot..masa baru je dapat gaji nie..haha..dah terjebak shopping secara tidak sengaja..T_T..

so,awal2 lagi duit gaji dah berkurangan ok..sebab dah terbelanja nie..haha..makanya..harus la ifa cut bajer duit makan bulan ini..

jum usha apa benda yang ifa dah ter-shopping nie..hehe..


bantal ikea warna hijau,rm7.90..


kemeja lengan panjang warna kuning,rm35.00..
nie beli daripada brandoutlets yaa.. 


hah!kat padini concept la yang ifa berhabis ber-shopping nie!tapi pada harga yang murah tau..hee..tue yang best tue..percaya la..tshirt2 nie semuanya sehelai rm9.00 sahaja!ifa nie pun tahan2 diri gak..tapi amik gak sampai 3helai ok..hihi..


tshirt kelabu yang sweet nie..harga asal rm79.00..ifa beli pada harga rm9.00 je!jimat gle kan2..hee..tshirt nie labuh tau..panjang punya style..=)


tshirt comel nie..harga asal rm39.00..ifa beli pada harga rm9.00 juga!hehe..nak juga ada warna pink2 kan..hee..serius comel gle tshirt nie..=)


last sekali ifa beli spageti putih nie..harga asal rm59.00..ifa beli pada harga rm9.00 juga la!haha..ifa xmo amik yang harga lain..memang cari yang rm9.00 je nie..hehe..jimat gle!biar pun dah outdated..but still padini ok..=)

so,hasil kali nie ifa memang beli warna pelik2 nie..bantal hijau..kemeja kuning..xpernah ada seumur hidup ok!haha..nasib la..bantal beli juga sebab tinggal warna tue je..sedap ok bantal tue..pastu kemeja tue pun tinggal warna kuning je..huu..kain die best..tue yang beli juga!haha..yang lain ok je..hee

so,total damage ialah..rm69.90..sabo je la..pastu makan lagi rm20.00..so,jadi rm89.90..huu..habis terus duit makan seminggu tau..adui la..sabo je la..huu..xpe2..bukan selalu shopping2 kan..hee..

5 comments:

Nana said...

wah berbaloi ni murah2 belaka
akk klw tgk rege murah gini mula la
rembat tak engat hahaa

Ijah EmoTemo said...

murahnya harga baju tu ifa T_T klu ijah pun kena tahan napsu nk beli klu dh 9.00 sehelai haha

♥fie yasmin♥ said...

same lah ngn i.. pantang nmpak sale. baru je beli kemeja kotak2 kat brandsoutlet rm69.90 buy 1 free 1 then masuk padini tengok sale 70% bantai lagi kameja kotak2 jugak. balik baru pikir ruginya beli smpai 3 helai baju kotak2

Sherry said...

cute.. nice haul

tiefazatie said...

nana: tau xpe sis..nie pun ifa thn2..haha

ijah: mmg dear!mau gle jak nie!haha..

fie: hehe..ifa pun leh gle gitu..haha..xpe2..leh guna tue baju kotak2..hee

sherry: tq..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...