Sunday, September 16, 2012

caring pharmacy,subang parade: rose petal aloe vera yang comel..=)

salam peeps!hye2..lepas makan kat dave deli's subang parade tue..kteorang pergi caring pharmacy..c diyana nak cari ubat nie..so,ifa pun usha2 la..hehe..biar pun duit tinggal bape ringgit untuk makan b4 gaji baru masuk nie..tapi..gete juga kan usha2 nie..haha..

biasa la..gaji yang ngam2 je nak hidup nie..kena la pandai2 bajet kan2..ifa nie cut duit makan je kalu nak beli barang..haha..sebab bajet nak beli2 barang nie bape ringgit je..so,kalu xcukup..cut duit makan la!haha..


nie la die rose petal aloe vera gel yang comel ifa beli tue!hehe..memang dah lama ifa nak beli..tapi xterbeli2..kali nie beli sebab murah!haha..rm6.90 untuk 2 botol kecik nie..hehe..ok la tue kan2..wangi tau bau die..hee..

tapi kan..ifa tersalah beli sebenarnya nie..haha..niat nak beli hand sanitizer..tapi otak ifa fikir nak beli aloe vera gel nie dari dulu xbeli2 kan..pastu nampak nie murah kan..so,boleh2 la ifa fikir nie hand sanitizer!haha..adui la..sengal gle..padahal b4 beli nie..dah pegang dah hand sanitizer dettol!sabo je la..huhu..so,next time la baru ifa beli hand sanitizer plak..=p

6 comments:

NasZ said...

Bagusnya. Plan duit dan perbelanjaan. Terbaik.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

Alinaclover Premium Beautiful said...

ni nk guna cane ni ifa

LiYa HaNiF :: said...

hehehe lain yg nak beli lain yg terbeli yer... hehehe

Nisa Greennnpanda said...

aloe vera gel tue pki kat tgn gak ke ifa? cam lotion gak eh?

icee-yah said...

mmg nmpk mcm hnd sanitizer

tiefazatie said...

nasz: hee..mesti la kne plan bagus2 perbelanjaan setiap bulan..ifa mmg wat akaun belanja nie..=)

yong: ifa pakai je sapu2 kat tgn..hehe..best2..sejuk je..

liya: tue la pslnya sis..haha

nisa: aah..blh je..hee

icee: tau xpe..haha..tertipu i..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...