Saturday, September 29, 2012

nandos,one utama: test new meal,chicken wrap!

salam peeps!hye2..semalam balik keje kteorang pergi lepak kat one utama kejap..saja je..lagipun xde orang kat umah..hehe..tue yang merayap kejap!haha..

erm..diyana ajak makan nandos..ifa layankan je la..ifa xde mood nak makan sebenarnya..macam kenyang je nie..huhu..tapi xkan xmau beli apa2 kan..layan kan je la..haha..macam biasa la..ifa order air bottomless ice lemon tea,rm5.90..pastu ifa try meal baru kot..xtau la dah bape lama ada nie..haha..chicken wrap on its own,rm10.90..=)


nie la die bottomless ice lemon tea itu!hehe..semalam sampai 3 kali ke 4 kali nie air ifa kena refill nie..hehe..haus gle nie kot semalam..suka sangat minum air nie..hihi..sebab siang tue ifa kurang minum air kot..haahaa..


nie la die chicken wrap itu!hehe..1st time ifa makan nie..ok la..just nice la..ok je..tapi macam biasa la..die guna isi ayam yang ifa xberapa suka nie..haha..adui la..sabar je la..haha..pastu sayur die timun,tomato,kobis sikit..tue je la..pastu ifa mintak flavour lemon&herbs..tue juga yang ifa suka nie..haha..

tapi kan...ifa rasa kalu amik 1/4 chicken on its own pun ok gak tau..sama je harga dengan chicken wrap nie..rm10.90..lagi untung makan 1/4 chicken on its own..sebab memang ayam nie..kalu chicken wrap nie ada berapa slices ayam je kot..rugi2..haha..sebab wrap ngan sayur2 nie murah je kot..haha


diyana macam biasa la..nie la menu die!haha..saja je nie letak nak tunjuk c azri nie diyana cakap..azri sila jeles..haha..=p

2 comments:

Makbed said...

makbed pon baru je balik makan nandos

tiefazatie said...

makbed:sedap kan..hee..tp masa nie ifa kenyang lg..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...