Thursday, September 27, 2012

char kuey teow subang perdana yang awesome..=)

salam peeps!hye2..selalu kteorang kalu makan kat bawah pokok subang perdana tue mesti bantai makan bihun sup kan2..kali nie kteorang dah jumpa makanan kegemaran yang baru!hehe..


char kuey teow!hehe..harga size regular rm4.00 sahaja..pastu udang memang abang nie letak 3 ekor dalam setiap pinggan..hehe..kuah die yang kick abes nie!sedap gle weh..makan memang nak lagi la nanti..hehe..


pastu cam biasa..memang habit kteorang dah nie..mesti singgah beli buah gak!buah mangga nie rm1.00 je pun 1 plastik..bagus pe makan buah..hehe..sedap..biar pun masam ke..lemak ke..tapi ifa memang akan letak la kicap cili ngan asam..hihi..sedap ow..

3 comments:

Arjuna Silvera said...

koew teoy tu ..perghh...

Hnahdy said...

semalam hana nak makan char keow teow, thana kena tunggu 2 jam baru bleh dapatkan meja makan. lepas dapat meja. kena tnggu makanan plak.. ramai betul orang. kat gerai ja pn

tiefazatie said...

arjuna: mmg sedap gle..=)

hana: huk oloh..dasat jg..sedap sgt kot..hee..rilek2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...