Saturday, April 23, 2011

yakult baik untuk kesihatan!

salam peeps!hye2..pasti ramai yang dah tau yakult baik untuk kesihatan kan2..1botol setiap hari..bagus untuk diamalkan..ada aritue my auntie cakap baik untuk jantung dan hati..hee..mahal gak la..ada la dalam rm1 sebotol..hihi..tapi ifa suka style die punya straw..stylo ow..hee..

nie la die yakult..baik untuk kesihatan!
rasa die pun lain la daripada vitagen ke..nutrigen ke..hihi
sekarang kami minum nie je 1 botol 1hari!

8 comments:

aesh came said...

hehe mmg bagus utk kesihatan..minum2 selalu..good for kesihatan usus jgk ni..ada bactera baik..yumm

Lin Azlina said...

jagalah kesihatan sblm sakit kan

Myra Jay said...

Suka jugak..:) tp lagi suka Vitagen..:)

fathiah said...

lame x dtg cni. sory. huhuhu. btw, xpenah minom yakult.. heeeeeee

Norhafiza said...

yup, betul tu effa..masa anak2 kakNo kembung perut dlu doc suh minum ni la..semua la sebenarnya termasuk vitagen dan seangkatannya hehe..

echam said...

ipok..yakult rm1 sebotol???gee..kalau u nk beli, datang loji dia lah..i audit loji dia...baru hari tu i beli 50botol for rm39...loji dia kt seremban..:P
-andiya-

tiefazatie said...

aesh: btol2..hihi..sedap kan..

lin: aah sis..=)

myra: ye ke..hihi..ifa dh jatuh hati ngn nie sis..hihi

fathiah: xpe wak..ifa pun lama dah xon9 nie..huu...pg la try!sedap!

kakNo: ye ke sis..wah..mmg ada bakteria baek la nie kan2...hihi

tiefazatie said...

anne: ye anne lebih kurang la...haha..pergh!mau masak nak beli jauh tue kat seremban!haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...